“Unik opplevelse”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Frederiksberg
Anmeldt 29. august 2021

Bestilte bord og tok taxi. Det ligger litt utenfor, men det gikk greit.
Ble møtt av en utrolig hyggelig mann som fant bordet til oss. Han lyttet oppmerksomt til være ønsker og serverte oss akkurat den smaksopplevelsen vi var ute etter. Fantastisk vin og utvalgte retter som var utrolig gode. Sjelden vi opplever slik personlig service og en eier som virkelig brenner for det han driver med. Han satte seg ned ved bordet etterpå, pratet med oss, tok et glass vin og sørget for å bestille taxa når vi skulle hjem. Anbefales!!!

1  Takk, Tore B

Anmeldt 16. desember 2019

Tusen takk for nydelig service og nydelig mat! Maten smakte fortreffelig, og servitøren var smilende! Her kommer vi veldig gjerne igjen

Dato for besøk: desember 2019
Takk, guron877
EloS414, Ejer på Temporada Tapas-Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2019

Dear Guron,

Thank you very much for the nice review. We are glad to hear that you liked our service and food. In Temporada Tapas we work hard to provide the best service and food, so we are always happy when we read people appreciete it.

We will be waiting to see you again! :)

Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Ikke helt tradisjonell menyoppsett for tapas-restaurant, men det legger ingen demper på opplevelsen. Servitrisen er supersøt og imøtekommende fra ankomst til avreise. Anbefales varmt.
Bilde av tom tallerken forteller alt .

Dato for besøk: juni 2019
Takk, borgeelle
EloS414, Ejer på Temporada Tapas-Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Hej,
Jeg skulle hilse og sige tak fra vores opvasker at både tallerknerne og anretnings skålene var nemme at vaske :)

En stor ære for os at produktet bliver taget godt imod, det motivere os ret meget.
Pøj pøj derude.

Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Dette er ikke en tapasresturant men et sted hvor du får en satt meny på 6 retter. Maten vi fikk var smakløs og kjedelig. Flere av rettene klarte vi ikke å spise opp, til tross for at det bare var en liten bit til hver. Det hele tok 3,5 timer og vi var ikke mette når vi forlot resturanten.
Anbefales ikke.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bodiln744
EloS414, Ejer på Temporada Tapas-Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2019

Hej Bodil,
Jeg har lidt svært ved at sluge din anmeldelse, især med kun en stjerne som jeg personligt synes at det er alt for lidt.
Vi har på intet tidspunkt oplevede at nogen gæster ikke spiser helt op, noget vi reagere på med det samme og drøfter det på bordet.
Dette sted er meget personligt anlagt hvor jeg har en finger med i hele forløbet som ejer.
Alle gæster bliver taget godt imod og alt bliver afstemt inden gæsten går herfra, så en stjerne er ret lavt i hvorfold til at intet ondt er ment og intet er bemærket fra vores side.
Håber at i er klar over hvor stor betydning en anmeldelse har for den enkelte virksomhed.
Vi er meget sårbare, især fordi vi ligger her hvor vi ligger.
Vi har lige fået 10 5 stjernet anmeldelser i træk også kommer i med sådan en, det er ikke helt fair.
Held og lykke med jer.

Anmeldt 27. mai 2019

Vi kom til restauranten både sultne og tørste, og vi hadde bestilt bord. Men det var det kanskje bare vi som hadde fått med oss? Uansett, det ble rigget til et bord til oss i full fart! Maten var veldig god, og vinen passet perfekt til det vi spiste. Det var visstnok servitørens første dag på jobb, og det var noen små (sjarmerende) feil. Hun viste så tydelig at hun ville at vi skulle ha det hyggelig! Og det gjorde kvelden til en meget hyggelig kveld.
Jeg anbefaler denne restauranten!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, JanTh18122012

Reisende som så på Temporada Tapas-Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Temporada Tapas-Bar? Del dine erfaringer!