“Koselig liten italiensk restaurant. ”
Anmeldelse av RetroGusto

RetroGusto
Reserver med
RetroGusto er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 61 av 2 887 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Det var en rolig kveld i restauranten, men hyggelig atmosfære og stemning likevel. Ekte italiensk mat og god vin. Risottoen var nydelig!

Takk, CHS1976

Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

En italiensk restaurant på den øvre delen! Utrolig betjening med gode anbefalinger på vin og mat. Ligger nok i det øvre prisleiet, men verdi for pengene!

1  Takk, Svein R
Anmeldt 1. desember 2017

Vi var 12 i gruppen og alt var forberedt takket være god dialog med RetroGusto før vi kom. Strålende 4-retters med masse god mat og smak. Med det som kom i tillegg ble det nesten for mye. Vi lærer aldri. Men det var utrolig godt. Flott og raus vinmeny satte prikken over det hele. Samtidig er det alltid hyggelig med vennlig og humørfylt service. Dette skal vi snakke pent om. Og - vi kommer tilbake en annen gang. Takk!

2  Takk, GiroNorway
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

3 generasjoner i aldersspenn 8 år til 78 år hvilket kan være krevende, men fleksibelt kjøkken fikset retter etter alles ønske
Hjemmelaget torteli var fantastisk. risotto også deilig men litt tam på smak. Spagetti retter til barna helt perfekte. Betjening var litt sen med å servere drikke og klarte heller ikke servere mat synkront til oss alle 6 personer.

1  Takk, Svein Erik S
Anmeldt 11. juni 2017

Liten italiensk sjarmerende restaurant med retro 70-tallsinteriør. Maten var nydelig anrettet og hadde mye smak. Selv våre jenter på 13 og 16 år som egentlig var mest lystne på pizza (noe de ikke har på menyen) synes maten var veldig god.

Takk, Kari-Mette R

Reisende som så på RetroGusto, så også på

Frederiksberg, København
København, Sjælland

Har du vært i RetroGusto? Del dine erfaringer!