“Mulig mangel på ansatte. ”
Anmeldelse av RetroGusto

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Maten var fantastisk, risotto og fisk, men dessverre tror jeg vi var der på et uheldige tidspunktet. For de ansatte stresset og løp i lokalet. Plasserte feil mat til gjester. Noen på borde vårt bestilte 6 retters, men etter nesten to timer hadde vi bare fått to retter og helle ingen tilbud om mer å drikke, valgte vi å avslutte måltidet å gå. Virket som betjeningen var lei seg. Vi kommer tilbake, men var skuffet denne gangen. Var blitt anbefalt av venner.

Takk, 110helenek

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Det var en rolig kveld i restauranten, men hyggelig atmosfære og stemning likevel. Ekte italiensk mat og god vin. Risottoen var nydelig!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Camilla S
Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

En italiensk restaurant på den øvre delen! Utrolig betjening med gode anbefalinger på vin og mat. Ligger nok i det øvre prisleiet, men verdi for pengene!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 847sveinr
Anmeldt 1. desember 2017

Vi var 12 i gruppen og alt var forberedt takket være god dialog med RetroGusto før vi kom. Strålende 4-retters med masse god mat og smak. Med det som kom i tillegg ble det nesten for mye. Vi lærer aldri. Men det var utrolig godt. Flott og raus vinmeny satte prikken over det hele. Samtidig er det alltid hyggelig med vennlig og humørfylt service. Dette skal vi snakke pent om. Og - vi kommer tilbake en annen gang. Takk!

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Per G
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

3 generasjoner i aldersspenn 8 år til 78 år hvilket kan være krevende, men fleksibelt kjøkken fikset retter etter alles ønske
Hjemmelaget torteli var fantastisk. risotto også deilig men litt tam på smak. Spagetti retter til barna helt perfekte. Betjening var litt sen med å servere drikke og klarte heller ikke servere mat synkront til oss alle 6 personer.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 580sveineriks

Reisende som så på RetroGusto, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i RetroGusto? Del dine erfaringer!