“kos københavner-café med god mat og service...”

Christianshavns Faergecafé
Vurdert som nr. 132 av 3 012 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Christianshavn
Anmeldt 30. desember 2017

Besøkte Caféen i 2.juledag. Kun julemat på menyen, men det var helt akseptabelt. Tradisjonell dansk julemat og et utrolig utvalg av snaps. Både hjemmelaget og standard merker. De ansatte er veldig serviceinnstilte og får gjestene til å føle seg vel. Vi valgte en kald juleplatte som var velsmakende, men kunne vært mer oppfinnsom. Hadde vel vært ok med litt tempererte poteter og ribbe.
Lokalet er veldig trangt, men med masse historie og atmosfære.
Absolutt et sted å besøke i København.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Elling56

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Vi var på restaurant kanalen med en Michelin stjerne i går og denne i dag. Vi gir den 2 stjerner for god mat, hyggelig betjening, spennende design og ikke snobberi.....

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Halvor B
Anmeldt 8. juni 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat, stort utvalg av slaps og øl
Lun atmosfære og veldig hyggelig klientell.

Anbefales på det sterkeste, husk å bestill bord

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Jørn Tore W
Anmeldt 18. juni 2016 via mobile enheter

Ved en tilfeldighet kom vi dette spisestedet. Et sted med masse sjarm og veldig gode brødskiver med rause mengder av pålegg. Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, t_eike
Anmeldt 16. mai 2016 via mobile enheter

Maten var veldig god. Typisk dansk Lunch med sild og schnapps. Men det var for travelt for kelneren her, vi måtte vente litt på servering ...

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Liliana H

Reisende som så på Christianshavns Faergecafé, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Christianshavns Faergecafé? Del dine erfaringer!