“Bestilte burger, fikk suppe”
Anmeldelse av XO Burgers and Steaks

XO Burgers and Steaks
Vurdert som nr. 1 286 av 3 043 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Jeg og mine venninner hadde gledet oss til en aften i København, men den drømmen ble fort knust. Maten var veldig skuffende. Da vi bestilte bord informerte de ikke om at de ikke selger alkohol grunnet mistet skjenkebevilling. De spurte også ikke om maten smakte. Om du vil ha suppe anbefaler jeg dette stedet.

Takk, Katrine S

Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Maten var helt ok, men vi måtte vente utrolig lenge på både den og drikken. Servitørene var sure og klarte heller ikke å huske hva vi hadde bestilt. Vi endte med å avbestille deler av måltidet vårt pga for mye venting. Anbefales absolutt ikke.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Idunalsa
Kristian A, PR-chef på XO Burgers and Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2018

Kære Kunde,

Vi undskylder for den forfærdelige oplevelse på vores restaurant.
Vi er meget skuffede over, hvad der skete.
Vores vigtigste formål er vores gæsters lykke og tilfredshed, derfor beklager vi rigtig mange gange. Vi håber at se dig igen, så du kan opleve vores normale standard.

MvH
XO Burgers and Steaks

Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Dette var et sted med dårlig service. Bestilling av øl og drinker tok uforholdsmessig lang tid. Sure serverings jenter og elendige drinker. Dette er et sted vi 14 personer ikke vil returner til.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, eiriken
Kristian A, PR-chef på XO Burgers and Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Hej

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse om jeres oplevelse og det skal der selvfølgelig tages hånd om så det ikke sker igen. Det er selvfølgelig slet ikke vores standard

Vi håber at I vil give os en chance mere fremtiden.

Rigtig god dag.

Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg spiste burger. Den var tørr og brødet var tørt. Ølet var fra fat og hadde både lukt og smak av gjær.
Ikke spesielt innbydende lokalet. Det ble spilt tildels høy og dårlig ( selvfølgelig smak og behag) musikk.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 884arildl
Kristian A, Public Relations Manager på XO Burgers and Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Kære Ariid L,

Vi beklager at læse, at du ikke nyder dit besøg hos jer.
Vi glæder os til at se dig igen og vise dig, hvorfor vi er en de bedste
burgers and steaks sted i byen.

MvH
XO Burgers and steaks

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var fire stykker som spiste der. Jeg syns burgeren var god men litt forskjellige tilbakemeldinger fra de andre. Litt for høy musikk. Servitøren var litt "flat".

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Tove L

Reisende som så på XO Burgers and Steaks, så også på

København, Sjælland

Har du vært i XO Burgers and Steaks? Del dine erfaringer!