“Kult konsept - Insta-vennlig mat”
Anmeldelse av Groed

Groed
Vurdert som nr. 114 av 2 826 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Ydre Nørrebro
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

God mat, greie priser og hyggelig personal gjør denne plassen trivelig. Lemonaden derimot løfter denne plassen opp blant de absolutte favorittene. Anbefales

Takk, brederemb

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Var innom tre av filialene i København på vårt opphold denne gangen. Litt kjedelig at ikke alle har samme innhold, da vi planla lunsj på et av stedene som hadde to mindre lunsj-alternativer enn de andre. Men uansett så er konseptet så unikt kult, oppskriftene enkle men sykt gode. Min favoritt er fremdeles den asiatiske, men denne gangen var den med sopp også helt sykt god, for å ikke snakke om rødgrøten, den smaken savner jeg! Limonadene vil jeg også fremheve! Namnam!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, dorthesKS
Anmeldt 3. juni 2018

Fantastisk konsept som jeg skulle ønske vi hadde i Norge. Hadde vi hatt det hadde jeg vært fast inventar.

Boken de utgir med masse deilige oppskrifter anbefales å kjøpe, de er lette å lage og smakskombinasjonen i boken er like gode som de du får servert på restaurantene. Særlig savner jeg grøten med sesamolje, peanøtter og kylling (hvis du skal lage den hjemme så er det god uten kylling også).

Synes kanskje denne Grøten var den med best beliggenhet av de vi så. Gaten er superhyggelig, Ikke minst så var de som jobbet her fantastiske mennesker, med gode innstillinger. Personligheten deres synes, og det er jeg glad for.

Jeg kommer tilbake, og anbefaler gjerne alle på min vei en eller ti turer innom.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dorthesKS
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Et sted hvor du enten bare kan ta et godt glass med kaffe, eller velge fra en rikholdig meny med spennende grøt. Sitteplasser både inne og utendørs i sjarmerende Jægersborggade. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ninasteenl
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Besøkte Grøds avdeling i torvhallerne. Klarte ikke å velge, så vi gikk for havregrøt med alt. Det var den beste havregrøten jeg har spist, klarte dessverre ikke å spise opp. Det er ikke mange sitteplasser på stedet, men vi måtte ikke vente lenge, da folk stort sett går videre når de er ferdige med maten. Mange turister.

Dato for besøk: april 2017
Takk, sojosss

Reisende som så på Groed, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Groed? Del dine erfaringer!