“Nydelig mat, kult sted”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Vi spiste Høsts femretters meny med vinpakke. Det var en utrolig god meny. Mange spennende smaker og mye mat. Vinene var spennende og sto godt til maten.
Eneste ulempe er at det blir veldig varmt, pga mange stearinlys og mange mennesker. Kle deg lett.

Takk, Anne O

Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Hadde en flott kveld med en 5 retters middag med vinpakke. Denne restauranten har høystandard på maten, og kan trygt anbefales.

Takk, Jan U
Anmeldt 19. mars 2018

Helt topp dette var vårt andre besøk her og vi kommer tilbake i august! God sammensatt meny med spennende smaker og gode viner til.

Takk, brimel2016
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Vi er tre personer som har vært på mange Michelin- restauranter.
Vårt måltid på Høst var en fantastisk opplevelse når det gjelder smak, kreativitet og service! Vi gleder oss til å besøke denne restauranten igjen. Terningkast seks...

1  Takk, Mpu1958
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Spennende smaker og veldig bra service ! Prisene er også veldig hyggelig med vin meny som var godt sammensatt til meny.

Takk, Gretha N

Reisende som så på Höst, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Höst? Del dine erfaringer!