“Fantastisk mat, rustikt lokale og flinke medarbeidere ”
Anmeldelse av Høst

Høst
Vurdert som nr. 43 av 2 829 Restauranter i København
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Virkelig flott kveld med 5 retters meny med vinpakke. Endte opp med flere overraskelser ila kvelden og talte til slutt 10 retter. God, smakfull og lekkert presentert mat, deilig vin og ypperlig service. Anbefales!

1  Takk, mailinnh

2024 av 2 205 anmeldelser

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk denne restauranten anbefalt og bestilte bord 2 mnd. i forveien. Lokalet er særegent og det er også maten. Vi bestilte 3 retter og fikk flere overraskelser i løpet av kvelden :) Anbefales!

Takk, lostby
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Verken før, eller etter, har jeg hatt en sånn respons til en slik 5-retter. Fantastisk morsomt og veldig, veldig god mat

Takk, Wanderer773522
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

En perfekt aften for 2 hvor vi begge bare var litt sultene og ønsket 3 retter på en fin restaurant. Det skulle vise seg å bli en stor opplevelse.
Vi tenkte at 3 retter var nok, og vi ønsket vinmeny.
Det hele startet med en aperitiff, før vi fikk brød også en overraskelse også kom første rett. Påfyll av vinen til vinpakken fikk vi også hele tiden, for det var viktig at vi ikke gikk tom.
Da hadde vi allerede fått 4 herlige smaksretter før vi kom til rett nr 2. Hovedretten var meget god den også, med en god organisk rødvin til.
Etter hovedretten fikk vi dessertvin samt nok en overraskelse som jeg tror er noe av det aller beste jeg har smakt før vi fikk desserten. Nå har vi vært igjennom 6 fantastiske retter på vår 3 retters meny.
Vi ønsket så å avslutte det hele med kaffe, og selvsagt fikk vi også her med litt overaskelse.
En uforglemmelig middagsopplevelse du sjelden får. Anbefales på det sterkest.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 708mariuse
Anmeldt 6. august 2018

Dette var en ineressant og behagelig restaurant med spennende mat,
Vi var 7 damer som spiste en 5-retters middag, men til sammen tror jeg vi fikk 8 ulike ting servert! Deilig mat, utradisjonelt og slett ikke så dyrt heller! Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Bodil Alver M

Reisende som så på Høst, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Høst? Del dine erfaringer!