“En utrolig opplevelse i mat,”
Anmeldelse av Høst

Høst
Vurdert som nr. 56 av 2 862 Restauranter i København
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

En utrolig opplevelse i mat, vin og service
Vår kelner Philippa var utrolig dyktig både med vin og mat

Dato for besøk: september 2021
Takk, olekristians2014

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte «en aften på Høst» som inneholdt et glass bobler, 5 retters med vinpakke og kaffe +petit fours. Servitøren presenterte både mat og drikke profesjonelt, selv om det var litt vanskelig å forstå alt igjennom masken (covid-19) God tid mellom hver rett, balanserte viner og to overrraskelsesretter. Kamskjellene var litt kjedelige, men resten av menyen var av høy standard. Absolutt verdt prisen som heller ikke var avskrekkende. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, mgkristoffersen
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig bra service.
Dette var den beste matopplevelsen vi hadde på dette oppholdet

2  Takk, Rowa4020
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Booket på nett, og søkte nær beliggenhet til vårt hotel på Nørrebro. Spiste husets femretter med vinpakke. Det sto et skilt med « Michelin-guiden 2019» ved inngangsdøren. Det sto ikke noe om det når vi leste om restauranten på nettet... Hyggelige kelnere, om enn litt mange (?) Må ha hatt fem forskjellige til bordet vårt! Men en hovedservitør, og hun var veldig hygggelig og flink spesielt på å presentere vinen. God mat, men ikke « superb». Positivt med xtra retter fra kokken innimellom. Satt i drøye tre timer og gikk stappmette og glade hjem!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, m1a9r5i4
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Høst leverer både på mat og service. Vi gikk for en femretters med vinpakke, og var veldig fornøyd. Litt jålete og mange smaker som slo hverandre litt ihjel, trekker ned fra toppscore. Koselig lokale, men noe tett mellom tomannsbordene.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Reisesjura

Reisende som så på Høst, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Høst? Del dine erfaringer!