“Sykt god carbonara”
Anmeldelse av Ché Fè

Ché Fè
Reserver med
Ché Fè er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 44 av 2 882 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Var her med familien en hyggelig lørdagskveld i førjulsstriden. Spiste flere rette, carbonaraen var den beste vi har smakt. Hyggelig service. 4,5 er nok rett karakter.

Takk, Per-Henning67

Anmeldt 29. august 2017

Booket restauranten et par dager før vi ankom København. Vi ankom fredag kveld og var begge sulten. Vår servitør Irene fortalte oss hvilke valg vi hadde og vi ente opp med bio meny med vin til. Fantastisk mat og nydelig råvarer. Risotto og pastaen var to die for! Alt ble servert med, for meg ukjente men deilige viner. Her kommer vi garantert tilbake. Obrigada til Irene for super service!
Anbefales til alle som elsker Italia!

Takk, TorillP23
che-fe-borgergade, Owner på Ché Fè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2017

Dear Toril, we are extremely happy to know you had a good evening here at CHÈ FÈ!
Irene send the regards back to you with a lot of love.

Kind regards

Alessandro Jacoponi

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Topp mat. Avansert ti-retters. Ikke noe pizza-restaurant, men bra for de som vil ha noe utenom det vanlige. Anbefales.

Takk, Christian M
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk måltid med velsmakende vin og super service!
Vi spiste 3-retters med vinpakke, og deretter tiramisu og kaffe.

Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Grethe H
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Denne restauranten leverte virkelig en fantastisk opplevelse! Maten var nydelig. Vi valgte vinpakken som skulle passe til kjøttmenyen. Dette var ypperlig. Smakene og omgivelsene gav en riktig så fin kveld. Servicen var igså upåklagelig.
Takk for god mat!

1  Takk, Tjessheim
che-fe-borgergade, Gæsteansvarlig på Ché Fè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2016

Self tak for dit besøg. Vi er meget glade for i havde en god aften. Bedste hilsener

Reisende som så på Ché Fè, så også på

København, Sjælland

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du vært i Ché Fè? Del dine erfaringer!