“Gjennomsnittlig”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Amager
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Relativt lite lokale, med lun atmosfære. Servicen er variabel, måtte jobbe aktivt for å få bestille. Pluss for Cobra på fatøl.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, flyguy496

Anmeldt 15. april 2017

Kjempegod indisk mat, ikke veldig sterkt. Mer skandinavisk sterkhetsgrad som passet oss bra. Bra service og kort ventetid. Kun 5-min gange fra AC Bella Sky hotell. Cobra øl på fat.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Geir Frode H
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Ikke bra mat veldig dårlig tika masala.
Servicen var grei, men mild smak av india og dårlug tilberedt.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 533aleksanderb
Anmeldt 31. mai 2015 via mobile enheter

Vi var ikke mange bord, men de så ut til å ha ansatt en person som ikke kunne alt. Greit god mat, og helt ok pris også. Litt lang ventetid, selv om vi var få, men det så ut til at hun forsøkte det hun kunne. Ikke noe å juble voldsomt for, men helt greit.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, trudesa10
Anmeldt 16. juni 2013 via mobile enheter

God og billig Indisk kjøkken.
Anbefaler spesielt Butter Chicken sammen et glass rødvin.
Kommer tilbake neste gang vi er i Copenhagen

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
Takk, Per S N

Reisende som så på Rasoi - Indian Cuisine, så også på

Valby, Gribskov Municipality
København, Sjælland

Har du vært i Rasoi - Indian Cuisine? Del dine erfaringer!