“Hit kommer vi hver romjul”

Restaurant Paafuglen/Tivoli
Vurdert som nr. 433 av 2 877 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 31. desember 2018

Gode retter serveres til relativt fornuftige priser.
Vi spiser gjerne her når vi er i Tivoli!
Takk for i år - vi ses igjen!

Takk, Haavard_Oslo

Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Paafuglen i midten av desember. Vi bestilte tre retter med vinpakke til 450kr. Deilig mat til en fin pris. Selve Tivoli var kaos i desember og det var lang kø til restauranten. Vi hadde heldigvis booket bord i forkant og kom til når vi skulle. Fin og rask betjening. Går gjerne her igjen.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, sivhelene83
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

To familier som ville spise sammen, hadde ikke problemer med å få bord, måtte bare vente litt.
Fikk veldig god service av en hyggelig og oppmerksom servitør.
God mat for både liten og stor. Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, 733elinr
Anmeldt 1. oktober 2017

Vanskelig å få bord på en flott dag i Tivoli og alle hadde burger på menyen. Vi ønsket noe annet og så da at det var mulig å få smørbrød her. Danske smørbrød er vanligvis større enn det vi fikk, men smaken var god

Dato for besøk: september 2017
Takk, Ingrid R
Anmeldt 24. oktober 2016

Vi fekk tildelt bord når vi kom inn, og fekk utdelt meny. Men der stoppet det opp, vi satt der i 30 min. uten at noen kom for å ta imot bestilling, så da reiste vi oss og gikk igjen.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Sunnhordlending

Reisende som så på Restaurant Paafuglen/Tivoli, så også på

Har du vært i Restaurant Paafuglen/Tivoli? Del dine erfaringer!