“Anbefales!!”
Anmeldelse av Chez Bruno

Chez Bruno
Reserver med
Chez Bruno er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 53 av 2 728 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 8 desember 2017 via mobile enheter

Maten var førsteklasses! Hyggelig betjening som sørget for en flott matopplevelse. Det var fin atmosfære, litt høyt lydnivå på gjester som koste seg, men det hindrer ikke at vi gir topp score.

Takk, Tove S

Anmeldt 31 juli 2017 via mobile enheter

Vi valgte å besøke Chez Bruno en lørdag kveld på grunn av de posituve anmeldelsene på TripAdvisor, og det ble en stjerneaften☺ Veldig hyggelig og romantisk lokale, hyggelig betjening og ikke minst fantastisk mat

Vi startet med et glass Cremant, og deretter løksuppe. Løksuppen ble lekkert servert, med ost og krutonger på siden. Kunne gjerne ha litt mer sting etter min smak.

Til hovedrett ble det ribeye og biff, og en god flaske rødvi. - alt helt ypperlig. Gleder meg til å komme tilbake☺

Takk, TorErik64
Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Det pøsregnet ute og vi var sultne. Vi stanset ved det første stedet vi kom til og for et lykketreff. Herlig fransk atmosfære. Behagelig, flink og oppmerksom kelner. Lekker mat og rause porsjoner. Alt smakte deilig. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Nina Steen L
Anmeldt 27 mai 2017 via mobile enheter

Dette var solid fransk, i hyggelige lokaler og med god, personlig service. Vi bestilte forskjellige forretter (løksuppe og salat med andebryst), og ble anbefalt samme chardonnay til forrettene. Dette ble vi veldig skeptiske til, men det viste seg å fungere svært bra. Til hovedretten, entrecôte med klassisk tilbehør, fikk vi en nydelig rødvin, det er tydelig at her vet de hva som fungere til rettene de serverer. Servicen var personlig, men profesjonell, restauranteier var på pletten, og snakket litt med alle bord/gjester rett før stengetid og kelneren var ung men dugelig. En god opplevelse.

Takk, kirstiarvesen
Anmeldt 17 april 2017

Skikkelig fransk fra ankomst til slutt! Er du glad i det franske kjøkken må du besøke disse! Vi var her på påskeaften, og det var veldig få gjester, men servicen var upåklagelig. Koselige og innbydende lokaler. Jeg spiste en fantastisk hummersuppe til forrett og en meget riktig tilberedt biff (Entrecote) til hovedrett. Min kone spiste løksuppe til forrett og hjort til hovedrett, også særdeles godt tilberedt. Det er ingenting å si på prisene, men lurer på hvorfor hovedrettene er så store. Ingen av oss klarte å spise opp mer enn ca halvparten, så det kunne vært fint å kunne velge størrelsen på porsjonene. Vi skal så absolutt tilbake igjen!

Takk, Tomskij

Reisende som så på Chez Bruno, så også på

Frederiksberg, København

København, Sjælland

Har du vært i Chez Bruno? Del dine erfaringer!