“Gode franske retter”
Anmeldelse av Chez Bruno

Chez Bruno
Reserver med
Chez Bruno er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 55 av 2 887 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Etter fransk løksuppe ble det andeconfit (litt salt syns en av oss), ledsaget av en litt ung St Emilion. Svært hyggelig betjening tross fullt hus. Nabo til Det nye teater, og vel egnet for en kombinasjon!

1  Takk, DagB45

Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Chez Bruno føles som å være i Paris, med en ekte fransk meny. Nydelig mat, to hadde andeconfit og to hadde dagens fisk. I tillegg hadde vi forretter. Stedet anbefales!

Takk, Anne O
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi gikk forbi lokalene før forestilling og da var det helt fullt. Bestilte bord senere på kvelden og hadde nesten restauranten for oss selv. Startet med ett glass cremant og spiste fisk til hovedrett. God mat i koselige lokaler.

Takk, sogn79
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Maten var førsteklasses! Hyggelig betjening som sørget for en flott matopplevelse. Det var fin atmosfære, litt høyt lydnivå på gjester som koste seg, men det hindrer ikke at vi gir topp score.

Takk, Tove S
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi valgte å besøke Chez Bruno en lørdag kveld på grunn av de posituve anmeldelsene på TripAdvisor, og det ble en stjerneaften☺ Veldig hyggelig og romantisk lokale, hyggelig betjening og ikke minst fantastisk mat

Vi startet med et glass Cremant, og deretter løksuppe. Løksuppen ble lekkert servert, med ost og krutonger på siden. Kunne gjerne ha litt mer sting etter min smak.

Til hovedrett ble det ribeye og biff, og en god flaske rødvi. - alt helt ypperlig. Gleder meg til å komme tilbake☺

Takk, TorErik64

Reisende som så på Chez Bruno, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Frederiksberg, København

Har du vært i Chez Bruno? Del dine erfaringer!