“God mat,, fin atmosfære”
Anmeldelse av Chez Bruno - STENGT

Chez Bruno
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Tre retters ble servert og forklart av en hyggelig og kunnskspsrik kelner. Prisnivået er lavt i forhold til kvliteten på maten. Forretten bestod av en pate av laks og torsk. Tilbehør og paten var fantastisk.kelneren hadde valgt en veldig god vin. Hovedretten var av kalv. God og veldig mør. Det hele bla rundtet av med en amakfullmandepudding. Siden maten holdt høy klasse.Bestillte undertegnede en ktembrule. Drnne var også meget god

1  Takk, 464geirf

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Etter fransk løksuppe ble det andeconfit (litt salt syns en av oss), ledsaget av en litt ung St Emilion. Svært hyggelig betjening tross fullt hus. Nabo til Det nye teater, og vel egnet for en kombinasjon!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, DagB45
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Chez Bruno føles som å være i Paris, med en ekte fransk meny. Nydelig mat, to hadde andeconfit og to hadde dagens fisk. I tillegg hadde vi forretter. Stedet anbefales!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, anneo518
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi gikk forbi lokalene før forestilling og da var det helt fullt. Bestilte bord senere på kvelden og hadde nesten restauranten for oss selv. Startet med ett glass cremant og spiste fisk til hovedrett. God mat i koselige lokaler.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sogn79
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Maten var førsteklasses! Hyggelig betjening som sørget for en flott matopplevelse. Det var fin atmosfære, litt høyt lydnivå på gjester som koste seg, men det hindrer ikke at vi gir topp score.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tove S