“Sjarmerende sted!”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig lite sted, nydelig mat, og topp stemning! Anbefales, men bord må bestilles på forhånd

Takk, LineThomte

Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Sjarmerende "bule" uten snev av turistifisering. Mørkt og fint - godt og billig drikke. Lunsjplatten anbefales.
Autentisk og herlig københavnsk.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 319sigurdg
Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Vi var her på dansk julebrunch med akevitt & øl.Veldig lite sted,ja en enkel brun liten pub med få bord.Men servicen var upåklagelig.Maten var bare helt ok,men liker man kalde rugbrød med enkelt dansk tilbehør som sild,kald bacon,kalde egg osv så er det ok.Jeg foretrekker nok en god lunchtalkerken med varmmat,pandekager osv .Men de hadde Store porsjoner og billige priser.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, nelenastyle
Anmeldt 4. november 2015

Jeg besøker København 2-3 ganger i året. Cafe Halvveien er blitt vårt faste stamsted. Meget godt vertskap. Alltid en hyggelig kommentar som sammen med god mat fra det danske kjøkken gjør det godt å være norsk i København.

Dato for besøk: september 2015
Takk, rolf1883
Anmeldt 6. juli 2015

Sjarmerende gammel brun pub, og med god mat( vi var der til frokost, eller lunsj på norsk), hyggelig personale og billige priser, bl. a 3 smørbrød til kr 69,-. Godt utvalg, godt øl og gode snaps. Liten plass, men det er jo deijligt innemellom.
Vi stakk og innom denne en kveld , og da var det stappfullt av mennesker. Vil du oppleve noe annet enn de vanlige kjente frokoststedene , er valget enkelt

Dato for besøk: juli 2015
Takk, KjellS407

Reisende som så på Cafe Halvvejen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cafe Halvvejen? Del dine erfaringer!