“Nyttårsmiddag”

Omgivelser: Østerbros
Omgivelser: Østerbros
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk service!
Maten var veldig bra, pepperbiffen litt for mye stekt. Fin rolig atmosfære. Veldig blide serviceminded betjening. Stort pluss!
Alt annet perfekt!

Takk, lille_ulv

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig mottakelse. Deilig mat og drikke. Vi spiste pasta rett og wraps med greek steak. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AKS59
Anmeldt 6. oktober 2017

Veldig mange gode kritikker, gjorde at vi dro hit. Ble dessverre litt skuffet over maten, men betjening og service var god.

Pizzaen her er gjennomsnittlig og ok, men ikke pizza som man forventer av en typisk italiensk restaurant. Magert tilbud av middelmådige viner. Bra priser.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Kim Hoel H
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Billig og God pizza, fantastisk hyggelig og smilende ansatte, til tross for "umulige" barn som veltet glass overende. Veldig hyggelige folk

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Christoffer80
Anmeldt 22. mai 2016

Vi var her flere ganger da vi var i Danmark. Heldigvis fant vi dette stedet første kvelden i København og det var en utrolig positiv opplevelse.
God mat og spør du om noe utenfor menyen så kan de fikse så fikser de....Men de har en meget rikholdig meny.
Satt ved siden av en amerikansk familie en dag og det var mange "amazing" rundt bordet etter som de fikk maten.
Når du skal vurdere noe på tripadviser så står det "Er dette et av de beste måltidene du noensinne har hatt på en restaurant?" Har selvsagt smakt bedre mat en dette, men det har kostet adskillig mer. Hadde spørsmålet vært om valuta for pengene så hadde det definitivt vært ja.
Hyggelige gutter som driver plassen også :-)

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Odd-eirik D

Reisende som så på Restaurant Tio Marios, så også på

København, Sjælland
Frederiksberg, København

Har du vært i Restaurant Tio Marios? Del dine erfaringer!