“Hyggelig pubsted”

Kjøkken: Irsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Stor lyskuppel slipper lys ned i puben. Allsangen runger. Noen små TV-skjermer viser aktuell sport. Hyggelig og livlig sted.

1  Takk, joakimm953

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

For en plass! Var en stor gjeng her på en lørdag. Det var oss og halve Wales da de skulle ha kamp mot Danmark dagen etter. Kjempe stemning og god musikk både live og dj. Normalt sett ville jeg gitt lavere score da det var alt for varmt og dårlig luft i lokalet samt det fløt med øl på gulvet, men stemningen var alt for god til at dette skal trekke for mye ned. Kommer gjerne igjen.

2  Takk, Nwern
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Styr unna.
En varm sommer dag og jeg og familie ønsket oss en pause med noe kaldt å drikke.
Vi satte oss ned ute og spurte om drikke meny, men fikk beskjed om at skal man bare drikke måtte man sitte inne.
Vi bestemte oss for å ta noe lett som vi kunne dele.
Vi bestilte etter å ha ventet på servitør i evigheter.
Vi bestilte 2 ØL, Pepsimax, nachos og bruschetta.
Da ØL og pepsimax kom stusset vi på at det var tamt øl og brus, vi så også at glassene var møkkete, ja skikkelig møkkete, noen på nabo bordet sa de hadde returnert den dovne og varme ølen.
Servitøren som virret rundt fikk vi omsider kontakt med og forklarte at disse drikkevarene vill vi ikke ha.
Etter en stund kom den nå sure servitøren tilbake med nye drikkevarer som er kalle og fra rene glass.
Når vi skulle betale måtte vi vente 20 min på å få kontakt med servitør, etter yttligere 20 min måtte min kone gå inn for å spørre om å få betale.
Her er det stort potensiale for forbedringer
SKJERP DERE

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Mort1malm
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Fin plassering på amager torv. Mye godt på drikkemenyen, travel plass der betjeningen som regel har mye å gjøre, koselig plass, men bedre å sitte ute enn inne.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mortyblack13
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Dette er et helt OK sted å ha det gøy. Standard brun irsk pub. Med godt drikke, OK mat og live musikk. Lagt opp til at man skal ha det gøy, sammen. Grovt møblement med langbord og noen mindre. Baren har bra utvalg. Betjeningen kunne dog vært mer oppmerksomme. Helt OK priser. Musikken må kunne sies å være litt mer enn hva en forventer på irsk pub. Det vil si at det meste av sjangere var tillatt. Men hva gjør vel det så lenge stemningen er god.
Klientellet var det vanlige som denne type pub tiltrekker seg - det vil si vanlige folk i alle aldre som stort sett er ute for å ha det gøy.
Bra uteplasser også. Relativt sentralt plassert og masse folk.
Og stemningen ble god utover lørdagskvelden...

Dato for besøk: april 2018
Takk, Gullord

Reisende som så på The Dubliner, så også på

Har du vært i The Dubliner? Del dine erfaringer!