“God mat, god stemning ”

Kjøkken: Meksikansk, Gatemat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Barburrito er et upretensiøst spisested med gode tacos og god margahrita servert i pitchere. Et utmerket sted for å stikke med venner å spise og drikke før en bytur. Anbefales!

Dato for besøk: november 2017
Takk, V3406YTkim

Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

En skjult hemmelighet midt i København. Stedet ligger uten skilt og gjemt i en kjellernedgang med sort forheng. Her får du en meny bestående av varierte taco produkter, en spennende drinkmeny, og få men koselige båser.
Maten er kanskje ikke byens beste, men fortsatt veldig god. Opplevelsen du får med ny og annerledes mat og drikke, og fantastisk personale gjør stedet til en av de beste restaurantene. Må oppleves!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Frode B
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Spennende trendy sted med meget god stemning. Gode drinker og meget god og rustikk meksikansk mat. Vi spiste litt forskjellig og var i grunn fornøyd med alt. Vi hadde også en meget dyktig servitør som ga gode råd underveis i måltidet og hun bidro godt til å heve opplevelsen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, jthangaard
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. mai 2017

Vi dro til Barburrito basert på noen flotte omtaler vi leste, og vi var så spente! Den første kvelden vi gikk, de var booket med en fest så vi ikke kom inn, og den andre natten de hadde reservasjoner i løpet av natten (merkelig, ingen bord igjen åpen for gange - moduler), så vi ventet litt for å sitte ved den lille baren.

Deres tacos var svært små, så man bør bestille en god del for å dele. De var ganske gode, men ikke fantastiske, og ganske dyre. Stedet har en kul atmosfære, og de ansatte er vennlige, men jeg vil bare anbefale å dra hit hvis du ikke trenger å vente.

Takk, dnalyfe
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 5. november 2016 via mobile enheter

Fantastisk sted og helt sykt gode mini burritos maiskolber var nydelig også - samt deres "tørket banal look like" til guacamole lite og intimt i en kjeller ☺️

Dato for besøk: november 2016
Takk, 510brittl

Reisende som så på Mæxico (fmr. Barburrito), så også på

Frederiksberg, København

København, Sjælland

Har du vært i Mæxico (fmr. Barburrito)? Del dine erfaringer!