“Sannsynligvis ikke verdt ventetiden/reservasjon”

Mæxico (fmr. Barburrito)
Vurdert som nr. 302 av 3 096 Restauranter i København
Kjøkken: Meksikansk, Gatemat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Indre By
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. mai 2017

Vi dro til Barburrito basert på noen flotte omtaler vi leste, og vi var så spente! Den første kvelden vi gikk, de var booket med en fest så vi ikke kom inn, og den andre natten de hadde reservasjoner i løpet av natten (merkelig, ingen bord igjen åpen for gange - moduler), så vi ventet litt for å sitte ved den lille baren.

Deres tacos var svært små, så man bør bestille en god del for å dele. De var ganske gode, men ikke fantastiske, og ganske dyre. Stedet har en kul atmosfære, og de ansatte er vennlige, men jeg vil bare anbefale å dra hit hvis du ikke trenger å vente.

Takk, dnalyfe
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original

Anmeldt 5. november 2016 via mobile enheter

Fantastisk sted og helt sykt gode mini burritos maiskolber var nydelig også - samt deres "tørket banal look like" til guacamole lite og intimt i en kjeller ☺️

Dato for besøk: november 2016
Takk, 510brittl
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Ett besøk på Barburrito er verdt turen til Cbh - topp service, fantastisk mat. Vi er vegitarianere og fikk en lekker meny satt opp for oss. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Cesilie S
Anmeldt 9. september 2015 via mobile enheter

Utrolig god mat, freshe drinker og topp service! Trangt og intimt med mulighet for bordbestilling. Anbefales varmt! Nyt!

Dato for besøk: september 2015
Takk, metamaria
Anmeldt 28. desember 2013 via mobile enheter

Funky musik, friske råvarer i nyfortolkede - og sunde - mexicanske klassikere. Engageret betjening og ingefærdrinks med spark i.

Takk, Ida_Blink

Reisende som så på Mæxico (fmr. Barburrito), så også på

Frederiksberg, København

København, Sjælland

Har du vært i Mæxico (fmr. Barburrito)? Del dine erfaringer!