Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Den Bla Planet, National Aquarium Denmark på
Københavnkortet
681 anmeldelser
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Om du ikke har vært på akvarium før kan jeg anbefale å ta seg en tur. Om du har vært på et annet akvarium før anbefaler jeg heller at dere tar turen til zoo der er også en liten del hvor de har akvarium men også mye mer :)

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Cathrin S
Jens F, Kommunikationspraktikant på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hej Cathrin S,

Mange tak for dit besøg og din anmeldelse.
Vi gør en dyd ud af at nørde med en helt særlig niche - vandet, og det der lever deri :) Man kan nemt komme til at tro, at fisk bare er fisk, men der gemmer sig ofte mange flere historier under overfladen, end man lige går og tror - og dem er vi helt vilde med at fortælle!

De bedste hilsner,
Jens / Den Blå Planet

Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

I Bergen har vi et akvarium. Detfor var vi spente på hva København kunne by på. Med unntak av oter og regnskog, hadde vi sett alt før. Det var veldig mange med barnevogn, og det var veldig dårlig tilrettelagt for så mange vogner. Veldig mange folk. En sånn sett spennende attraksjon, men innfridde ikke helt.

Takk, 421carstent
Tue F, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2017

Hej Carsten

Mange tak for besøget og for din anmeldelse.

Jeg er glad for, at du nød både havodder og Regnskoven og ked af at høre, at du synes, resten var skuffende. Hvad ville have gjort det til et bedre besøg for dig? Flere hitdyr, anderledes wayfinding eller noget helt tredje?

Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde like ved og ble anbefalt et besøk. Det var ikke så stort som vi trodde, og brukte vel én time der. Mye folk, bestill billetter på forhånd om man skal dit i høysesong.

Takk, Helena625
Tue F, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Hej Helena

Mange tak for besøget og for anmeldelsen.

Jeg er ked af at høre, at vi ikke levede op til dine forventninger. Det er rigtigt, at vi - selv om vi er Nordeuropas største akvarium - ikke er lige så store som de store amerikanske eller mellemøstlige akvarier.

Som du nævner er det en god ide at købe billetter online, så man kan springe det meste af køen over. Alternativt kan man komme lidt senere på dagen, da der er langt flere mennesker om formiddagen end sen eftermiddag.

Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Selv om det var veldig fullt og vi hadde trodd at det var litt større så var det absolutt verdt besøket. Veldig spennende for både store og små. Veldig hyggelig betjening. Køen for å kjøpe seg mat var veldig lang, så ville anbefalt å ha med matpakke.

Takk, Lilleanda
Tue F, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Hej Lilleanda

Mange tak for besøget og for din anmeldelse.

Jeg er rigtig glad for at høre, at du og familien nød det. Det er sandt, at der specielt i sommerferien kan være rigtig mange mennesker i akvariet. Hvis man har mulighed for det, anbefaler vi derfor altid vores gæster at komme lidt senere på dagen, da de fleste kommer om formiddagen / tidlig eftermiddag. :)

Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fin dag på akvariet. Anbefaler å ta turen innom. Anbefaler også å kjøpe billett på forhånd så du slipper å stå i lang kø for å komme inn.

Takk, hegecesilie
Tue F, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2017

Hej hegecesilie

Mange tak for dit besøg og din anmeldelse.

Du har ret i, at det er en god ide at købe billet på forhånd, da man så kan benytte fasttrack og slippe for det meste kø. I øvrigt kan man altid se, hvor lang den nuværende kø er på hjemmesiden: https://denblaaplanet.dk/en/visit-us/waiting-times/