Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Den Bla Planet, National Aquarium Denmark på
Københavnkortet
707 anmeldelser
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Flott sted, men alt for mange besøkende. Luksusproblem, men når man skal prøve å bevege seg fra en utstilling til en annen, kommer man ikke fram. Lange køer overalt, særlig i kafeen. Mitt råd, unngå fridager, og kom tidlig!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, SveinD_12
Anders E, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Hej Svein

Tak for dit besøg og anmeldelse.

Vi har på særlige påskedage haft mange gæster, som giver længere køer - og det virker til at du har været ramt af det, desværre.

Der plejer at være mere roligt på hverdage. Jeg sørger for, at din anmeldelser går videre.

Jeg er glad for, at du synes at stedet var flot.

Bedste hilsner
Anders

Anmeldt 6. desember 2017

På. vei over med "Danskebåten" hadde vi planer om å bruke dagen på Tivol. Dessverre var det stengt, så vi dro til Den Blå Planet i stede. Et flott akvarium. Særlig imponert ble vi over den store tanken med hai. Gøy med "regnskog" og 3000 piraiaer. Fin dag!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, kjetilbj
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte stedet med barn i alder 6-14 år, alle syntes dette var et fint sted å tilbringe flere timer. Variert innhold med alle typer fisk fra alle typer verdensdeler og klima, spesielt var det store akvariumet med store rokker og haier flott, mens det tropiske landskapet var mest spennende med arter som var helt utrolige og rare...

Her kan man fint bruke mange timer uansett alder, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Per Jørgen O
Jens F, Kommunikationspraktikant på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2017

Hej Per,

Mange tak for dit besøg og din fine anmeldelse!
Det er dejligt at høre, at i har haft en dejlig dag på akvariet.
Mange tak for den fine anbefaling - vi håber på at få muligheden for at byde jer velkommen en anden gang.

Venlig hilsen,
Jens / Den Blå Planet

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Om du ikke har vært på akvarium før kan jeg anbefale å ta seg en tur. Om du har vært på et annet akvarium før anbefaler jeg heller at dere tar turen til zoo der er også en liten del hvor de har akvarium men også mye mer :)

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Cathrin S
Jens F, Kommunikationspraktikant på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hej Cathrin S,

Mange tak for dit besøg og din anmeldelse.
Vi gør en dyd ud af at nørde med en helt særlig niche - vandet, og det der lever deri :) Man kan nemt komme til at tro, at fisk bare er fisk, men der gemmer sig ofte mange flere historier under overfladen, end man lige går og tror - og dem er vi helt vilde med at fortælle!

De bedste hilsner,
Jens / Den Blå Planet

Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

I Bergen har vi et akvarium. Detfor var vi spente på hva København kunne by på. Med unntak av oter og regnskog, hadde vi sett alt før. Det var veldig mange med barnevogn, og det var veldig dårlig tilrettelagt for så mange vogner. Veldig mange folk. En sånn sett spennende attraksjon, men innfridde ikke helt.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 421carstent
Tue F, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2017

Hej Carsten

Mange tak for besøget og for din anmeldelse.

Jeg er glad for, at du nød både havodder og Regnskoven og ked af at høre, at du synes, resten var skuffende. Hvad ville have gjort det til et bedre besøg for dig? Flere hitdyr, anderledes wayfinding eller noget helt tredje?

Mvh
Tue / Den Blå Planet