Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Den Bla Planet, National Aquarium Denmark på
Københavnkortet
683 anmeldelser
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

En fin syssel for en varm dag! Åtteåringen elsket plassen. Som flere sier -trodde vi plassen var mye større enn hva den faktisk var. Men det store akvariet med noen morsomme dykkere -gjorde opplevelsen svært god! Fine dyr og morsomme aktiviteter for barn som elsker fisk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 786jannikeh
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde en familieweekend i København med bl.a. to smågutter. På vei til flyplassen besøkte vi dette flotte akvariet. Både store og små hadde stor glede av de flotte akvariene med alt mulig fra torsk og sei via hai og utallige tropiske varianter. Spesielt sjarmerende var hav-oteren som hadde en slags spa opplevelse i et vannkar med isbiter.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, ArveGM
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Flott sted, men alt for mange besøkende. Luksusproblem, men når man skal prøve å bevege seg fra en utstilling til en annen, kommer man ikke fram. Lange køer overalt, særlig i kafeen. Mitt råd, unngå fridager, og kom tidlig!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, SveinD_12
Anders E, Digital redaktør på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Hej Svein

Tak for dit besøg og anmeldelse.

Vi har på særlige påskedage haft mange gæster, som giver længere køer - og det virker til at du har været ramt af det, desværre.

Der plejer at være mere roligt på hverdage. Jeg sørger for, at din anmeldelser går videre.

Jeg er glad for, at du synes at stedet var flot.

Bedste hilsner
Anders

Anmeldt 6. desember 2017

På. vei over med "Danskebåten" hadde vi planer om å bruke dagen på Tivol. Dessverre var det stengt, så vi dro til Den Blå Planet i stede. Et flott akvarium. Særlig imponert ble vi over den store tanken med hai. Gøy med "regnskog" og 3000 piraiaer. Fin dag!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, kjetilbj
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte stedet med barn i alder 6-14 år, alle syntes dette var et fint sted å tilbringe flere timer. Variert innhold med alle typer fisk fra alle typer verdensdeler og klima, spesielt var det store akvariumet med store rokker og haier flott, mens det tropiske landskapet var mest spennende med arter som var helt utrolige og rare...

Her kan man fint bruke mange timer uansett alder, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Per Jørgen O
Jens F, Kommunikationspraktikant på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2017

Hej Per,

Mange tak for dit besøg og din fine anmeldelse!
Det er dejligt at høre, at i har haft en dejlig dag på akvariet.
Mange tak for den fine anbefaling - vi håber på at få muligheden for at byde jer velkommen en anden gang.

Venlig hilsen,
Jens / Den Blå Planet