Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Den Bla Planet, National Aquarium Denmark på
Københavnkortet
705 anmeldelser
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Et utrolig flott akvarium, med mye aktiviteter for både store og små. Anbefaler virkelig et besøk hær om man er i København.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, 451ronnyh
Anmeldt 12. februar 2019

utrolig fint laget og anbefaler absolutt en tur her hvis du har barn eller bare liker fisker. enkelt å komme med t banen som går rett til.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, fruhinsch
Anmeldt 12. oktober 2018

Men landet med et brak....dette var ikke veldig spennende. Vi hadde hørt mye om stedet og etter å ha vært på noen akvarier opp gjennom årene trodde vi dette skulle være virkelig bra. Men akk så feil kan man ta, dette var virkelig en nedtur.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Steinar H
Anders E, Digital editor på Den Bla Planet, National Aquarium Denmark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hej Steinar,

Tak for jeres besøg og din anmeldelse.

Hvor er jeg ked af, at akvariet ikke levede op til jeres forventninger. Jeg gad nok vide, hvilke ting der skuffede jer (?)

Med venlig hilsen
Anders / Den Blå Planet

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Veldig fint sted med mye kjekt å se på for alle. Glasstunellen og det enorme akvariet var fantastisk! Rent og pent sted. Fint uteområde med vannleker. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Hildegunn77
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

En fin syssel for en varm dag! Åtteåringen elsket plassen. Som flere sier -trodde vi plassen var mye større enn hva den faktisk var. Men det store akvariet med noen morsomme dykkere -gjorde opplevelsen svært god! Fine dyr og morsomme aktiviteter for barn som elsker fisk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 786jannikeh