National Aquarium Denmark, Den Blå Planet
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve National Aquarium Denmark, Den Blå Planet på
Københavnkortet
837 anmeldelser
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Mye spennende å se for barn i alle aldre, og for voksne. Det store akvariet var høydepunktet, men de andre var også spennende. Det eneste vi savnet var alligatorer

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, jan_sigurd_c
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Ikke spesielt imponerende, men utrolig mye mennesker. Danmark har bedre enn dette. Lekeplassen ute ble ødelagt av en utrolig stank fra søppel.

Takk, bydel16
Anders E, Digital redaktør på National Aquarium Denmark, Den Blå Planet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hej

Tak for din anmeldelse og dit besøg. Der er ofte mange mennesker på akvariet i højsæsonen, men vi gør hvad vi kan for at få gæster spredt ud på alle vores arealer, så det ikke bliver så klemt.

Jeg er ked af at høre, at det lugtede på lekeplassen. Det skal det naturligvis ikke, og det sørger jeg for, at det bliver undersøgt.

Mvh
Anders / Den Blå Planet

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Akvariumet er nok veldig gøy for småbarnsfamilier. Mange morsomme fisk å se og ta på. Litt dyr pris i forhold til hva man kunne ta seg til.

2  Takk, fruktsalat
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Akvariet er ikke spesielt stort, men det er godt organisert. Det er oversiktlig og enkelt å finne fram. Vi var der en godværsdag i juli, og selv om det var en del besøkende så opplevde vi det ikke som forstyrrende. Det er et uteområde langs vannet som man kan benytte hvis man har tid og mulighet. Inne var det basseng med fisk som barna kan kjenne på.

Takk, eopsvik
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Er du opptatt av dyr og vil ha en magisk opplevelse så anbefales dette stedet! Flere kan kanskje tenke at stedet er mindre enn forventet og ikke når helt opp til forventningene sine, men har du interesse av dyr og liker å oppleve nye ting så anbefaler jeg dette!
Flotte dyr, mange aktiviteter, god informasjon ved alle tankene og flinke ansatte. Topp karakter.

Kommer tilbake hit!

Dato for opplevelse: juni 2019