“God mat, men noe dyrt”

Vurdert som nr. 148 av 2 887 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Restauranten hat en utsøkt beliggenhet og ser veldig bra ut. Østersen er meget gode, men det er for dyrt å ta 350 kr for 5 østers. Duen jeg hadde til hovedrett var god men noe seig. Vinen de servere til maten er utsøkt og servicen er Ok, men på ingen måte Michelin nivå

Takk, Johannes M

Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Nydelig lunch og meget hyggelig service. Vi har blitt veldig glad I København og Marchal. Til og Være et 5 stjerners hotel er menyen og pris noe som passer for alle. Viktig at man Gjør en reservasjon da det ofte er fullbooket.

Takk, Lee F
Anmeldt 3. desember 2016

Hadde nettop vårt andre besøk på Marchal.
Vennlig mottakelse, men ble plassert ved inn og utgang fra kjøkken.
Dét er aldri noen hyggelig plass å sitte.
Jeg spurte om et annet ledig bord var bestilt, og det var det. Men måten det ble svart på var i mine øyne litt utidig.
Når man sitter ved kjøkkeninngangen og ser rett inn på kjøkken, hver gang det går i en dør, så blir det ganske forstyrrende.
Det er en stor restaurant, og mange servitører, og annet personale, som passerer hele tiden.
Vi fikk god mat, og forslag om gode viner. Det fungerte bra.
Men en kveld på et slikt sted, er mer enn bare mat. Det skal være en opplevelse, litt utover det vanlige. Dét er det ikke.
Til tider litt følelse av manglende tilstedeværelse av personale.
Og når man først skal sitte å se rett inn på kjøkkenet, så hadde det vært hyggelig om det i det minste kunne være rent.
Forståelig at det er slitasje, men hotellet legger selv opp til et høyt nivå. Da må det være å forvente at detaljer som dette er i orden.
Avslutningsvis holder prisnivået et alt for høyt prisnivå.

Jeg ville ha lett etter andre steder i København. Det finnes så mange å velge på. Listen er lang.

1  Takk, Palnormann
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Det var en deilig lunsj med champagne. Går inn til hotellet og går til venstre. God mat og behagelig å sitte og se på trafikken utenfor. Spiste 4 forskjellige kaviar, ikke så mye men morsom opplevelse dersom ikke så sulten.

Takk, Stein-Helge T
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Restauranten ligger midt i København i det litt hysteriske hotellet Dangleterre. Vi spiste kamskjell og hummer og hadde ost til dessert. Maten var spennende og velsmakende og aller best var bakverket vi fikk servert. Stort utvalg av vin og dyktige vinkelnere. Det koster å spise på en restaurant i Michelin - klassen, men så er det en opplevelse en vil husker lenge .

Takk, Karilossius

Reisende som så på Marchal, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Marchal? Del dine erfaringer!