“Høy standard”

Vurdert som nr. 134 av 2 826 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste en lunch og to frokoster her. Ingenting å utsette på noe, men får nok mer valuta for pengene om man spiser middag her.

Takk, johnhag

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten fredag 20. juli. Kom tidlig og fikk et fint bord. 2 andre gjester kom og ble plassert på nabobordet. De bestilte middag som skulle tilberedes inne i restauranten. Et stort bord og kelneren kom imellom vårt bord og det andre paret. I ca 15 minutter så vi kelnerens bakpart og flekkete dressjakke som sveipet innom og over bordet/ maten vår. Vi mistet appetitten, betalte og dro, var veldig skuffet. Husker ikke hva jeg spiste eller hva maten smakte.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Berit1234
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Restauranten hat en utsøkt beliggenhet og ser veldig bra ut. Østersen er meget gode, men det er for dyrt å ta 350 kr for 5 østers. Duen jeg hadde til hovedrett var god men noe seig. Vinen de servere til maten er utsøkt og servicen er Ok, men på ingen måte Michelin nivå

Dato for besøk: juli 2017
Takk, johannesm768
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Nydelig lunch og meget hyggelig service. Vi har blitt veldig glad I København og Marchal. Til og Være et 5 stjerners hotel er menyen og pris noe som passer for alle. Viktig at man Gjør en reservasjon da det ofte er fullbooket.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, leefri
Anmeldt 3. desember 2016

Hadde nettop vårt andre besøk på Marchal.
Vennlig mottakelse, men ble plassert ved inn og utgang fra kjøkken.
Dét er aldri noen hyggelig plass å sitte.
Jeg spurte om et annet ledig bord var bestilt, og det var det. Men måten det ble svart på var i mine øyne litt utidig.
Når man sitter ved kjøkkeninngangen og ser rett inn på kjøkken, hver gang det går i en dør, så blir det ganske forstyrrende.
Det er en stor restaurant, og mange servitører, og annet personale, som passerer hele tiden.
Vi fikk god mat, og forslag om gode viner. Det fungerte bra.
Men en kveld på et slikt sted, er mer enn bare mat. Det skal være en opplevelse, litt utover det vanlige. Dét er det ikke.
Til tider litt følelse av manglende tilstedeværelse av personale.
Og når man først skal sitte å se rett inn på kjøkkenet, så hadde det vært hyggelig om det i det minste kunne være rent.
Forståelig at det er slitasje, men hotellet legger selv opp til et høyt nivå. Da må det være å forvente at detaljer som dette er i orden.
Avslutningsvis holder prisnivået et alt for høyt prisnivå.

Jeg ville ha lett etter andre steder i København. Det finnes så mange å velge på. Listen er lang.

Dato for besøk: januar 2016
1  Takk, Palnormann

Reisende som så på Marchal, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Marchal? Del dine erfaringer!