“Frokost/morgenmad? Ja takk!”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Spiste "morgenmad" her to ganger på noen dager og her snakker vi valuta for pengene.
Særpreget lokale med verdens hyggeligste ansatte. Deilig, ærlig mat, nydelig kaffe og helt ferskpressede juicer som smakte helt fortreffelig.
En skikkelig nabolagskafé.

Dato for besøk: september 2021
Takk, EspenAHagen

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Fra du kommer inn døra merker man at de har et helt eget konsept, de som jobber der trives og elsker jobben sin. De gir god service og de er personlige, maten var fantastisk og juicene var spennende og smaksfulle et must go to place

2  Takk, anettel834
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat og veldig bra pris! Vi kjøpte egg og bacon, to juice, to kaffe og en tallerken med egg, bacon og pannekaker til 250dkk. Veldig gode pannekaker og juice, og kaffe i grunn! Anbefaler på det sterkeste!

2  Takk, maiaulrikke
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Helt utmerket pannekaker! Var en av grunnene til at vi reiste til Danmark satte på Kaizers orchestra rett etter at vi sa vi var fra Stavanger

2  Takk, Jonas_Sannes
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Koselig lite sted med god atmosfære, rask og hyggelig betjening. Gode blåbærpannekaker og veldig god kaffe. Greie priser.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Thomas R

Reisende som så på Next Door Cafe, så også på

Har du vært i Next Door Cafe? Del dine erfaringer!