“To timer før maten kom! Forferdelig sted!”
Anmeldelse av Next Door Cafe

Next Door Cafe
Vurdert som nr. 4 av 205 Smått og godt i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 25. september 2021

Ikke gå hit! Dette er ikke et sted å besøke hvis du har dårlig tid eller skal nyte København. Veldig dårlig service og alt for tregt.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, kayasbj_rns
Klaus T, General Manager på Next Door Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2021

So sorry to hear you were not pleased. Fortunately we make every order when it is placed, and unfortunately for you we are not a fast food restaurant.
Also, nobody waits two hours in our cafe! Even at its busiest - the wait would not be more than 20 minutes.
Thanks for your review and take care!

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Spiste "morgenmad" her to ganger på noen dager og her snakker vi valuta for pengene.
Særpreget lokale med verdens hyggeligste ansatte. Deilig, ærlig mat, nydelig kaffe og helt ferskpressede juicer som smakte helt fortreffelig.
En skikkelig nabolagskafé.

Dato for besøk: september 2021
Takk, EspenAHagen
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Fra du kommer inn døra merker man at de har et helt eget konsept, de som jobber der trives og elsker jobben sin. De gir god service og de er personlige, maten var fantastisk og juicene var spennende og smaksfulle et must go to place

2  Takk, anettel834
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat og veldig bra pris! Vi kjøpte egg og bacon, to juice, to kaffe og en tallerken med egg, bacon og pannekaker til 250dkk. Veldig gode pannekaker og juice, og kaffe i grunn! Anbefaler på det sterkeste!

2  Takk, maiaulrikke
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Helt utmerket pannekaker! Var en av grunnene til at vi reiste til Danmark satte på Kaizers orchestra rett etter at vi sa vi var fra Stavanger

2  Takk, Jonas_Sannes

Reisende som så på Next Door Cafe, så også på

Har du vært i Next Door Cafe? Del dine erfaringer!