“Skal du ha ekte danske "smørrebrød" - gå hit”
Anmeldelse av Brooklyn Bar Koebenhavn

Brooklyn Bar Koebenhavn
Vurdert som nr. 459 av 3 045 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Vi var fire voksne som tok en hurtigtur med båt til København, og etter å ha gått fra DFDS- kaia gjennom Langelinie, dumpa vi innom Brooklyn Bar like rundt hjørnet for Nyhavn. De reklamerte med tre "smørrebrød" for 129,- DK. Veldig fristende, da det var mange år siden jeg hadde spist det.
Vi ble møtt av en blid og hyggelig dame som hjalp oss å finne det bordet vi helst ville ha.
De andre bestilte noe annet, bl.a. Med en liten snaps til, men jeg bare MÅTTE ha tre smørrebrød til 129,-. Smakte selvsagt fortreffelig.
Da vi skulle gå, vinket betjeningen og kokken til oss ! Smil og kvikke kommentarer hele veien. Ingen problem med å få delt regning.
Det så ut som dette var et sted hvor folk spiste lunsj, for etterhver fyltes det opp i lokalet.
Det eneste litt negative var at man ikke fikk noe inntrykk an Nyhavn, og at det bordet vi tok hadde utsikt til en litt rotete bak"have". Mulig den blir brukt litt senere på sommeren, og at det da bir ryddet opp. Ellers var lokalet litt mørkt, med trivelig, rent og ordentlig.
Anbefales !

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Tore305

Anmeldt 18. april 2017

Et hyggelig sted å spise frokost på. Stedet ligger en av sidegatene til Nyhavn. Ble møtt av en blid og sjarmerende Italiensk serveringsdame som viste oss vårt bord. Mat øl og dram ble bestilt. Tradisjonell dansk frokost, En med lun dansk leverpostei og en med rødspette. Maten smakte som forventet, aldeles utmerket. Ettersom dette var en kald vårdag var det helt greit å sitte inne, hadde hvis det var en varm dag fortrukket å sitte ute. Kunne ikke se at de hadde noen uteservering, muligens i bakgården. Men alt i alt et aldeles utmerket sted å spise tradisjonell dansk frokost.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Cappelen
Anmeldt 26. november 2016

Først av alt; Ypperlig og hyggelig service av far og sønn..... Smørbrødene ble laget på bestilling, ikke noe som har blitt produsert timer i forveien. I tillegg var maten supergod og store porsjoner.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Ole-Bjørn W
Anmeldt 28. oktober 2016 via mobile enheter

Kjempeflotte smørbrød. Så nydelig ut og smakte fortreffelig. Betjeningen er imøtekommende og flinke. Et absolutt must for å smake på god mat. Hyggelige priser og atmosfære.
Vi kommer tilbake hit!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Lena H
Anmeldt 20. mars 2016

Far og sønn driver dette hyggelige stedet. De er gjestfrie og serverer ekte danske smørrebrød. I motsetning til andre danske vertshus har Brooklyn gitt smørrebrødene et løft, så de blir litt mer spennende enn normalt.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Ole-Bjørn W

Reisende som så på Brooklyn Bar Koebenhavn, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Brooklyn Bar Koebenhavn? Del dine erfaringer!