Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Torvehallerne på
Copenhagen Food Tour
255 anmeldelser
Anmeldt 22. juni 2018

Hit dro vi for å spise lunsj og kikke på utvalget av mat. Det er to store haller ved siden av hverandre, den første med brød og bakevarer/konfekt og den andre med fisk, kjøtt, ost og andre delikatesser. Her kjøpte vi med oss en boks med litt forskjellig smaksprøver; cous-cous, hummus,kreps, skagensalat, kikerter-salat, potetsalat og rundstykker. Det var knallgodt. Vi satt oss ute på en av benkene der og koste oss i sola. Kjøpte også med noen danske oster og spanske skinker. Absolutt et sted å besøke hvor man enten kjøper med seg litt mat hjem eller spiser den der, veldig fint :-)

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, Trollmor
Anmeldt 4. juni 2018

Vi var innom flere ganger i løpet av en langhelg. Vi handlet lite, men så mye. For jeg liker når de klarer å samle fine ting på ett sted. Vi satt oss ned for å titte litt på livet, og ta en kaffe, og det virker som det er god kvalitet på det meste som selges her også. Fin plassering. Anbefaler alle en tur eller to innom på sin vei.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 27. april 2018

Torvhallerne er et obligatorisk stopp i København. Utmerket hvis man selv trenger utsøkte råvarer til egne måltid, noe begrenset hvis man vil spise. Vel verdt et besøk også for et glass i sola.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, tormodr2015
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Vi ønsket å ta en titt på hva som finnes av spennende mat på Torvhallene. Vi vle ikke skuffet. Kanskje mest imponert over grønnsakshandlerne og fiskebutikken.
Fantastisk utvalg. Gald i mat?
Da må du dit!

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, hobbykokken
Anmeldt 19. februar 2018

Flotte butikker med et fantastisk utvalg av all slags mat. Mange muligheter for en smaksprøve eller et lite måltid når man trenger en pust i bakken.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Steinar W B