Copenhagen Culinary Experience Food Tour

fra
USD 136,53
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Torvehallerne på
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Torvehallerne ligger sentralt i byen. Det er to haller ved siden av hverandre, en med kjøtt-, fisk og grønnsaksbutikker og servering. Og en hall med kaffe- og bakervarer. Stemningen er god. Folk kommer og går og velger mat fra ulike spisesteder, men spiser i sammen. Maten er variert for enhver smak.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Erlend1973
Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Minner mest om nye Torggata bad i Oslo, bare bedre! I det hele tatt bedre enn noe annet vi har i Oslo. Her har de alt man kan tenke seg - og mer - og det ser superlekkert ut. Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2019
2  Takk, Mads M
Anmeldt 6. mars 2019

Her finner du alt innen mat. Et hav av mindre.butikker med de lekreste retter og ferskvaredisker. Alt fra te i hundrevis av varianter, smørbrød, de flotteste blomster, de beste nøtter, oljer og japansk oksekjøtt til DKK 1400 pr kilo. Merkelig hvis du gå her fra uten en pose med noe godt og eksotisk.En observant og serviceinnstilt betjening.

Dato for opplevelse: mars 2019
1  Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Torvehallerne er et topp sted hvor man virkelig har klart å samle mye god mat og godt drikke. To store bygninger hvor ene har fokus på bakst og andre på middag/-råvarer.
Selve settingen, stedet, bygget, atmosfæren er meget god. Flere knepp over Mathallen i Oslo.
Man kan handle med seg til egen tilberedelse og/eller nytelse andre steder. Eller handle hva man vil og sitte i fine uteomgivelser.
Også mange fine restauranter å velge i. Mange med noe egne sitteplasser.
Bør med på runden når i Køben.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Gullord
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Veldig glad vi stakk innom denne plassen mens vi var i Køben. Fikk kjøpt noen gode søte kaker, samt lokalmat som vi skal ta med oss hjem å nyte. Anbefales å stikke innom.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, kristinsjaastad