TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 28. august 2019

Enestående god beliggenhet. Gode senger og sunn og god frokost med spesielt gode, rundtstykker bakt på sunn og grov surdeig. Støyfrie rom til tross for at de ligger midt i en travel storby med utstrakt natteliv.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, fiskum2019
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Kære Gæst,

Mange tak for den fine anmeldelse.

Vi er så glad for, at I alle havde et rigtigt dejligt ophold hos os
Vi håber meget, at vi kan få lov til a byde jer velkommen igen en anden gang.

Vi ønsker dig en fortsat god dag.
De bedste hilsner/Wakeup Team Tamara

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt, både Nyhavn og Kongens Nytorv er bare en kort spasertur unna.
Rommet var litt lite men fint og helt greit for oss som bare sov der mellom alle utfluktene. Sengen var litt hard, men ikke noe problem de tre nettene vi sov der.
Frokosten var god og helt klart verdt de 90DKK vi betalte.

Takk, malinoo
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Kære Malinoo,

Tusind tak for din anmeldelse,

Vi er glade for, vi kunne leve op til dine forventninger under dit ophold hos os også set i forhold til sengen størrelse.

Tusind tak for dine kommentarer, vi håber, at du har nydt dit ophold også i København, og vi håber vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Vi ønsker dig en forsat god fredag,
De bedste hilsner Wakeup Team/Tamara

Anmeldt 22. juli 2019

Rent og pent rom. God seng. Fantastisk beliggenhet med kun 5 minutters gange til Nyhavn. Eneste minus for oss på turen var at det var anleggsarbeid med slagborr utenfor som vekket oss kl. 07 hver morgen.

Takk, kstang248877
Anmeldt 18. juli 2019

Vi likte hotellet meget godt, men tungvint at sengen står helt inntil veggen...den som ligger innerst må krype oppi. Det er ikke så lett for godt voksne mennesker. Rommet var lyst og trivelig. Savnet et lite kjøleskap på rommet.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, esteen801229
Anmeldt 10. juli 2019

Et enkelt og bra hotell midt i København! Kort avstand til buss og bane og andre sentrale steder i byen.
Rene og enkle rom, helt OK frokost (morgenmad), grei betjening.
Anbefaler hotellet til alle som vil bo rimelig og sentralt i København!

Takk, erikduhs