Marhy
Bergen, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020via mobile enheter
Kiril Kotevski, Gæsteservice/receptionWakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. aug. 2020
Kære gæst

Først og fremmest tak for at have taget jer tid til at skrive en anmeldelse om jeres ophold.
Det glæder os at høre, at jeres ophold levede op til jeres forventninger især i forhold til rum og lokation.

Med hensyn til parkering er der ikke så meget andet at sige end at det bare er dyrt at have bil med til storbyen :-)

Vi håber, at vi igen kan få lov at byde dig velkommen endnu engang på vores hotel snarest!

Varme sommerhilsener fra

kr 3 310
1.0 km fra Wakeup Copenhagen, Borgergade
Se flere hoteller i København
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet er veldig fint og rent. Det er det eneste positive jeg har å
Frukost er dyrt og en skjult kostnad, man forventer alltid inkludert frukost. Frukosten i seg selv hadde elendig utvalg, rett og slett trist frokust. Rommene er knøttsmå og kaffe er ikke gratis i resepsjonen.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 647mathiasd
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2020

Kære gæst,

Mange tak for din anmeldelse. Vi er kede af, at opholdet ikke helt levede op til forventningerne.
Vi tilbyder en morgenmad som består er en buffet og koster 90 DKK. Morgenmad er ikke altid inkluderet i prisen.
Tusind tak for dine kommentarer, vi håber, at du har nydt dit ophold også i København, og vi håber vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Med venlig hilsen,

Team Wakeup / Pawel

Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Dette er et rimelig hotell som anbefales. Man får det man betaler for, men ikke noe mer. Rommene er små, men rene og fine. Plasseringen er rett ved Kongens Nytorv. Har bodd der flere ganger, og jeg anbefaler det hvis du vil ha et rimelig, men godt hotell

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 15. september 2019

Sentralt,grei pris-kan anbefales.Bodd der før,var fornøyd da også.Spiste ikke frokost der denne gangen,men var OK sist gang.
Rommet var pent og rent med god seng.
Hyggelig betjening.
Kort vei til Kongens Nytorv,Strøget og mye annet.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, 596bjarneb
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2019

Kære 596bjarneb

Først og fremmest tak for at have taget dig tiden til at skrive en anmeldelse af dit ophold hos os - det er uvurderligt for os i forhold til kontinuerligt at udvikle og forbedre vores koncept og serviceniveau.

Det glæder os at høre, at i havde et godt ophold, og ikke mindst at i er vendt tilbage efter at have boet her tidligere - det er guld værd for os!

Vi håber på, at vi igen vil få muligheden for at velkomme jer på Wakeup Borgergade

Med venlig hilsen
Team Wakeup/ Malte

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Par som reiste for to overnattinger. Små, men rene og praktiske rom. Deilig seng og god frokost! Beliggenheten var strålende. Pluss for at vi fikk bo i øverste etage etter ønske -og at det sto en flaske vin og en håndskrevet hilsen da vi kom, fordi de var gjort oppmerksom på at mannen fylte 50 år!! Bor gjerne der igjen:)

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Kathrine S
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Kære Kathrine,

Tusind tak for den fine anmeldelse.

Vi er glade for, vi kunne leve op til dine forvetninger under dit ophold hos os.

Vi håber, du har nydt dit ophold også i København, og vi håber, vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Vi ønsker dig en fortsat god mandag.
De bedste hilsner/Wakeup Team Tamara

Anmeldt 28. august 2019

Enestående god beliggenhet. Gode senger og sunn og god frokost med spesielt gode, rundtstykker bakt på sunn og grov surdeig. Støyfrie rom til tross for at de ligger midt i en travel storby med utstrakt natteliv.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, fiskum2019
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Kære Gæst,

Mange tak for den fine anmeldelse.

Vi er så glad for, at I alle havde et rigtigt dejligt ophold hos os
Vi håber meget, at vi kan få lov til a byde jer velkommen igen en anden gang.

Vi ønsker dig en fortsat god dag.
De bedste hilsner/Wakeup Team Tamara