7 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Anmeldt 7. august 2021

Ligger fint til i sentrum i en stille bakgate.
Rent og pent rom.
Hyggelig betjening.
Det ligger mange hyggelig spisesteder i umiddelbar nærhet. Kort vei til strøget og shopping. 150 meter og gå og man er på Kongens Nytorv.

Dato for oppholdet: august 2021
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, oslo2021
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på hotellet flere ganger og vi stortrives. Det er ett mindre koselig rom og kjempe sentralt.
Parkeringshuset i nærheten var sinnsykt dyrt men det var ikke så dyrt å stå på kommunale parkeringer rett utenfor hotellet.

2  Takk, marfrohys
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Kære gæst

Først og fremmest tak for at have taget jer tid til at skrive en anmeldelse om jeres ophold.
Det glæder os at høre, at jeres ophold levede op til jeres forventninger især i forhold til rum og lokation.

Med hensyn til parkering er der ikke så meget andet at sige end at det bare er dyrt at have bil med til storbyen :-)

Vi håber, at vi igen kan få lov at byde dig velkommen endnu engang på vores hotel snarest!

Varme sommerhilsener fra
Team Wakeup / Line

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet er veldig fint og rent. Det er det eneste positive jeg har å
Frukost er dyrt og en skjult kostnad, man forventer alltid inkludert frukost. Frukosten i seg selv hadde elendig utvalg, rett og slett trist frokust. Rommene er knøttsmå og kaffe er ikke gratis i resepsjonen.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 647mathiasd
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2020

Kære gæst,

Mange tak for din anmeldelse. Vi er kede af, at opholdet ikke helt levede op til forventningerne.
Vi tilbyder en morgenmad som består er en buffet og koster 90 DKK. Morgenmad er ikke altid inkluderet i prisen.
Tusind tak for dine kommentarer, vi håber, at du har nydt dit ophold også i København, og vi håber vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Med venlig hilsen,

Team Wakeup / Pawel

Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Dette er et rimelig hotell som anbefales. Man får det man betaler for, men ikke noe mer. Rommene er små, men rene og fine. Plasseringen er rett ved Kongens Nytorv. Har bodd der flere ganger, og jeg anbefaler det hvis du vil ha et rimelig, men godt hotell

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 15. september 2019

Sentralt,grei pris-kan anbefales.Bodd der før,var fornøyd da også.Spiste ikke frokost der denne gangen,men var OK sist gang.
Rommet var pent og rent med god seng.
Hyggelig betjening.
Kort vei til Kongens Nytorv,Strøget og mye annet.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, 596bjarneb
KirilKotevski, Gæsteansvarlig på Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2019

Kære 596bjarneb

Først og fremmest tak for at have taget dig tiden til at skrive en anmeldelse af dit ophold hos os - det er uvurderligt for os i forhold til kontinuerligt at udvikle og forbedre vores koncept og serviceniveau.

Det glæder os at høre, at i havde et godt ophold, og ikke mindst at i er vendt tilbage efter at have boet her tidligere - det er guld værd for os!

Vi håber på, at vi igen vil få muligheden for at velkomme jer på Wakeup Borgergade

Med venlig hilsen
Team Wakeup/ Malte