2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Priceline
Vio.comUSD 136
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

For folk som liker spesiell interiør er dette saken. Mye forskjellige stole i resepsjonen, hvor man i øvrig blir budt velkomne med et godt glass rødvin.
Forsøk å får et hotell på 3. etg. da det er mye støy fra veien på 2. etg.
Værelsene er veldig bra - så test det.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, FFFredrikstad
ClaraHotelAlexandra, PA to General Manager på Hotel Alexandra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hej!

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos os! Mine kollegaer og jeg sætter stor pris på dine input.

Jeg er rigtig glad for at du nød møblerne i lobbyen og værelserne.

Vi har installeret lydisolerende vinduer, som gerne skulle holde størstedelen af larmen fra gade ude. Jeg er ked af hvis det ikke var tilfældet under dit ophold.

Vi håber meget på at kunne byde dig velkommen tilbage hos os!

Mange hilsner

Clara
Hotel Alexandra

Anmeldt 19. april 2018

Hvis du er på utkikk etter et hotell som ikke ligner på alle andre, er dette hotellet for deg! I tillegg har de vanvittig bra service. Etter å ha vandret rundt i København kom jeg tilbake til hotellet på kvelden, der ble jeg møtt av verdens hyggeligste mann i resepsjonen som lurte på om jeg ville ha ett glass vin. De tilbyr alle sine gjester ett glass vin før man trekker opp på rommet. Kjempe hyggelig og behjelpelig i resepsjonen :)! Rommene er i forskjellige stiler og du kan forvente et gjennomført rom med sjarm og stil. I tillegg er rommene av god størrelse og sengen var som en drøm. Det er ca 400m til tivoliet, hotellet er med andre ord veldig sentralt. Jeg skal tilbake til København i juni, og valget falt selvfølgelig på hotel Alexandra. Jeg gleder meg!

Romtips: Jeg bodde i et hjørne-værelse med fantastisk utsikt og lysinnslipp. Anbefales!
Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, amandamarieth
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Supert hotell! Sentralt! Flott rom og hyggelig betjening! Hotellet er nært jernbanestasjonen, Strøget og Tivoli. Og i nærheten finnes mange gode kafeer. Jeg vil absolutt anbefale hotellet! Hotellet har fokus på design, og egner seg derfor godt for den som er interessert i dansk design spesielt.

Dato for oppholdet: mars 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, groastokke
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Fant hotellet på Tripadvisor, søkte etter et hotell med god rating, ganske sentralt og til en rimelig pris. Alt dette fikk jeg her.

Hotellet er lite og koselig, med retro innredning og et «hipt» images. Hotellet er egentlig en gammel bygård som er bygd om.

Rommene er rene, lyse og trivelige. Fikk først et rom i 1.etg ut mot hovedgaten, dette byttet jeg raskt grunnet mye bilstøy fra gata.

Så til headingen; dusj opplevelsen. Først av alt er det proppel hendler, en varm og en kald. Det er jo alltid like gøy å justere på. Dusjhodet sprutet alle andre steder enn ned på min kropp og til slutt et dusjforheng som ble så intim med kroppen min at jeg holdt på å tagge det med #metoo

Ellers var hotellet glimrende, jeg sov som en unge, de som jobbet der var veldig hyggelige og serviceminded.

Frokosten besto av økologisk mat som bygget oppunder deres «hippe» images.

Ikke noe problem å anbefale dette stedet, kan komme til å booke her igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
2  Takk, TFehn
Anmeldt 22. desember 2017

Veldig koselig hotell med spesiell og god atmosfære. Jeg fikk veldig god hjelp fra de i resepsjonen. Da jeg kom inn for kvelden tilbød de et glass vin – veldig koselig! Sentral beliggenhet i København. Anbefales. :-)

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Mari W