Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Et deilig, avslappende hotell. Mye lettere adkomst med S-tog enn vi trodde. Dermed ganske sentralt. Sykkelutleie på hotellet omtrent dobbelt så dyrt som på andre siden av Dybbøls bro. Ellers fine rom, bra bad og OK trim-rom. Frokosten var god, med ganske godt utvalg. Flotte omgivelser ved kanalen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 60andersa
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet og et fint trendy hotell med stilige løsninger. Flotte kunstutsmykkninger integrert inn i bygningen. Det er en flott promonade inn til hovedsentrum langs sjøen kan anbefales. Det er ca 1.4 km med mange kule restauranter og cafeer i strandsonen.
Vil man ta offentlig transport er det mange muligheter bare 200m fra hotellet, man kan ta S toget bare en stasjon inn til Hovedbanegården. Sengene på hotellet var helt topp akkurat passe hardhet. Frokosten var deilig, en perfekt kombinasjon av sunt og usunne alternativer. Frokost lokalet var fantastiske med flott utsikt til havnebassenget og et yrende båtliv. Er man interessert i shopping eller vil se en film på kino, eller bare ut å spise en middag kan jeg anbefale Fisketorget som bare er et steinkast unna. Her finner du alt du måtte trenge. Jeg gleder meg til neste gang jeg kan sjekke inn

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Pastoreddi
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell rett ved kødbyen med gåavstand til tivoli og sentrum.
Fine og rene rom. Litt spesielt med glassvindu inn til badet. Skal være godt kjent i hvertfall. Sengene er også litt harde, men ellers er det meste bra. Enkel, men god frokostbuffet. Serviceminded personale. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Frode B
alp_12, Gæsteansvarlig på Copenhagen Island, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Tak for din fine anmeldelse. Vi vil se på de ting du har fremhævet I din anmeldelse. Vi håber, at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Bestilte superior rom direkte på deres hjemmesider og fikk derfor den billigste prisen.
Hotellet ligger i et rolig område (vi hadde rom ut mot vannet) og relativt nærme Tivoli og Strøget.
Moderne og fint hotell som ikke er gammelt og slitt som mange andre.
Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Asbjørn M

Thank you for your nice review. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future.

Anmeldt 6. august 2017

Hotellet var stort og fint. Vi leide sykler på hotellet og syklet til sentrum. Fantastisk å sykle på bryggen helt inn til sentrum. Bruke kun 10 min.
Deilig frokost og Michelin restaurant om kvelden.
Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Monica4466

Thank you for your most kind review. It was a pleasure to read your nice comments. We hope to be the choice of hotel the next time you will visit Copenhagen.

Kind regards,

Rie Angéle, booking coordinator