6 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
getaroom.comUSD 225
Anmeldt 11. august 2020

Flott hotell med treningstudio, rom med veranda, rent og pent, men det beste er å gå ut av døra rett i havnebad eller shopping. God service på hotellet, eneste minus er Restauranten som ikke serverer en fiskerett eller vegetar- kun vegetarburger..men 10 min gange unna, er Strøget, Vesterbro med mange restauranter

Romtips: Rom med veranda mot havnebad
Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, heidichristine0
Anne Louise Poulsen, Direktør på Copenhagen Island, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Mange tak for jeres fine anmeldelse.

Vi beklager at muligheden for vegetariske retter i restauranten ikke var så stor.
Vi vil gøre vores bedste for at forbedre dette.

Håber at byde jer velkommen i fremtiden.

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Jeg bodde her under et besøk i byen. Det er 15 minutter å gå til tivoliet, men kun et stopp med toget til Hovedbanestasjonen. Hotellet er forholdsvis nytt. Det er et ok trimrom der. Frokosten er god og servert i en romslig restaurant.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, Erlend1973

Kære gæst

Mange tak for din gode anmeldelse, det glæder os meget, at du nød opholdet hos os, og vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet! Vi hadde rom med balkong og utsikt mot vann, det var rent og pent. Ba om dobbeltseng, endte med to enkeltsenger i stedet. Frokosten var veldig god. Kan anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, Forarsveen

Kære gæst

Mange tak for din anmeldelse, det glæder os meget, at du nød opholdet hos os, og vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 1. januar 2020

Bodde på hotellet to dager i desember. Litt utenfor sentrum hvis du skal på Strøget, men bra beliggenhet ift Kødbyen og shopping på Fiskemarkedet (kjøpesenter). Vi har bodd her en del ganger før. Vi kom tidlig, men fikk likevel rom, da dette var tilgjengelig. Vi kunne oppgradere for ca kr 100, men sto over grunnet julefrokost i nærheten av hotellrommet. Topp service. Frokosten er veldig god. Opplevde at romtemperaturen var litt høy. Mye støy fra veien, hvis vi åpnet vinduer.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, 421carstent
alp_12, Guest Relations Manager på Copenhagen Island, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2020

Tak for jeres fine anmeldelse! Vi er glade for, at valgte at bo hos os!

Anmeldt 27. november 2019

Fantastisk opphold! Vi har ingenting å utsette på Copenhagen Island etter dette oppholdet. Ypperlig service i alle ledd; resepsjon, renholdspersonale (som vasket vårt rom selv etter kl 14:30!), og restaurant. Rene linjer gjennomgående i hele hotellet. Gode senger, god frokost, perfekt «surprise» brunch. Bra beliggenhet. Parkering like utenfor døren. Stille og rolig om kvelden. Velfungerende aircon og varme på bad.

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
3  Takk, cahelles