“Nydelige smaker”

Vurdert som nr. 291 av 2 875 Restauranter i København
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 14. desember 2018

Kom uten å ha bestilt bord. Travel kveld, men vi fikk bord, med tidsbegrensning. Men selv med tidsbegrensning, så fikk vi god service - uten at vi følte noe stress. Nydelige smaker på alt vi bestilte!!
Lokalene har en litt industripreget lock, men hyggelig! Dette er ingen billig restaurant, men matopplevelsen er meget bra!

2  Takk, bsb669

Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Oskar på 10: beste biffen jeg har spist i hele mitt liv, og jeg har levd i 10 år.
Fint sted for familie middag. God mat og vin.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Inger K
Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Spiste en treretter middag. Forrett med forskjellig skinke, ribeye med pommes frites og creme brulee til dessert.
En fin matopplevelse. Bil spesielt trekke frem kjøtt kvaliteten. Husk å bestill eventuelt salat.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, 214jarles
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Stakk innom med min kjæreste og forventet ingenting annet enn god mat! Beste biffen jeg har spist, gode fries og god bearnaise saus! Absolutt verdt en tur! God service og god stemning.. Verdt pengene:)

Terningkast 6!

Dato for besøk: mars 2016
Takk, hansb416
Anmeldt 1. desember 2015

Veldig enkelt lokale med gamle kontorstoler rundt bordene. Ikke den billigste plassen å spise i København, men en fantastisk biff gjorde kvelden super.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Kai H

Reisende som så på Retour Vesterbro, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Retour Vesterbro? Del dine erfaringer!