5 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 143
Vio.comUSD 141
EtripUSD 141
Anmeldt 28. august 2018

Vi har bodd på Babette Guldsmeden tidligere og var svært fornøyde med oppholdet. Derfor valgte vi hotellet som base i forbindelse med min 50-årsfeiring, og så og si alle gjestene bodde også der. All kommunikasjon i i forkant forbindelse med organiseringen var god. Jeg fikk god info og umiddelbar respons på mail. Vi hadde et suverent opphold. Dette er virkelig et hotell med særpreg. Interiøret er rustikt og stilig og rommene utrolig fine. Servicen er upåklagelig og personalet svært imøtekommende og har "glimt i øyet". Hotellet ligger perfekt til: sentralt, men i et hyggelig strøk, og har en koselig bakgård. Maten er deilig, og at hotellet har en økologisk profil er positivt. Alle våre 40 gjester var alle også svært fornøyde. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, mariannetk206
Kristine R, Direktør på Babette Guldsmeden - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Kære Marianne,

Tusind tak for din fine og positive tilbagemelding på jeres festlige og hyggelige besøg hos os. Det er så dejligt at høre at I var tilfredse med jeres dage i København og vi glæder os til at byde dig og dine gæster velkommen på Babette Guldsmeden igen!

Anmeldt 1. august 2018

Hotellet ligger sentralt i København; kort gåtur til Nyhavn. Hyggelig, intimt hotell med små, men fine rom. Vårt hadde trafikkstøy da vi måtte ligge med åpent vindu (ikke aircondition). God frokost i restauranten i førte etasje. Spis gjerne middag også her! Hotellet leier ut sykler for en billig penge. Vi benyttet oss av det med meget god erfaring. Bestilte hotellet via Booking.com og huket av at jeg ville ha hoteller med gratis parkering. Ble derfor overrasket av at hotellet likevel ville ha DK200 pr døgn og at de ikke var villige til å fjerne dette etter at jeg påpekte at de lå inne med gratis parkering på søkemotoren. Uten forvarsel belastet de meg også for DK130 for bruk av kredittkort!

Romtips: Om mulig få et rom som ikke vender ut mot trafikkert vei. Ikke betal med kredittkort. Lei sykkel av hotellet!
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, GeirB469
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde en minisuite i kun en natt. Ingenting å utsette på verken dekor, fasiliteter, beliggenhet eller komfort. Fantastisk interiør som definitivt skal besøkes igjen. Meget sentral belligenhet. Parkeringsmuligheter - som er et kjempepluss.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 627glennk
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig økologisk hotel ca 10 min fra Nyhavn. Det som møter deg når du kommer inn er et hav av tente lyslykter og masse planter, utrolig koseligt. Litt slitt rom, men den gode sengen og hyggelige interiøret gjør det ingenting. Pluss for gode økologiske produkter på badet. Koselig frokost med masse godt, du har også muligheten til å starte dagen med en en sterk ingefærshot. Vil svært gjerne komme igjen og få prøve spa avdelingen.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, WencheW_13
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet tilbyr veldig hyggelige rom og med gangavstand til det meste i København, vet vi hvor vi skal bo neste gang vi er i byen. Her kan du få alle måltid om du ønsker, og baren er åpen. Hotellet er økologisk tvers igjennom, positivt både for samvittighet og miljø.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 55lisef