“Nydelig mat, bra service”
Anmeldelse av Slice of San Francisco - STENGT

Slice of San Francisco
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, bra service. En skjult perle. God engelsk. God burrito og helt nydelig ostekake. Kan anfbales på det sterkeste

Takk, sindrehoffp

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

God burrito. God atmosfære. Anbefales for lunsj eller middag i farten. Hyggelig personale. Rent toalett.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kristinsjaastad
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste Quesidilas, som var helt grei.Måtte også smake den berømte ostekaken. Ostekaken er den beste kaken jeg har spist, prøvde med både bringebær og eple/chilli/kanel saus til og sistnevnte passet perfekt til den gode kake. Veldig koselig sted med hyggelig servering.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 676helenem
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Uformelt og hyggelig kjellerlokale med hjemmelaget mexicansk mat, kjempegod Quesedilla og strålende service :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 781aleksanderf
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Liten kjeller restaurant med kjempestor og god burrito. Koselig atmosfære og hyggelig betjening. Mat laget på plassen med gode råvarer og hjemmelaget ostekake..

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Erik E