“Lunsj med sjel”

Vurdert som nr. 1 av 66 Dessert i København
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

Stakk innom Slice of San Francisco for en lunsj etter gode anbefalinger på TripAdvisor. Dette er en plass man gjerne går forbi, men for en fin atmosfære og meget god mat. Jeg valgte også å gå for den hjemmelagde ostekaken, og den er himmelsk! Dette stedet kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, AreRoe

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, bra service. En skjult perle. God engelsk. God burrito og helt nydelig ostekake. Kan anfbales på det sterkeste

Takk, sindrehoffp
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

God burrito. God atmosfære. Anbefales for lunsj eller middag i farten. Hyggelig personale. Rent toalett.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kristinsjaastad
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste Quesidilas, som var helt grei.Måtte også smake den berømte ostekaken. Ostekaken er den beste kaken jeg har spist, prøvde med både bringebær og eple/chilli/kanel saus til og sistnevnte passet perfekt til den gode kake. Veldig koselig sted med hyggelig servering.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 676helenem
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Uformelt og hyggelig kjellerlokale med hjemmelaget mexicansk mat, kjempegod Quesedilla og strålende service :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 781aleksanderf

Reisende som så på Slice of San Francisco, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Slice of San Francisco? Del dine erfaringer!