“Ostekake i verdensklasse”

Slice of San Francisco
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Masse mat for pengene. Beste ostekaken jeg har smakt i mitt liv. Helt himmelsk mat. Ses i morgen igjen;)

Takk, AndreasSimonsen

Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

God mat, og mye mat, til en ok penge. Smakfullt! Prøvde ikke ostekaken som alle sier er så god, det får bli neste gang. Litt hektisk og stressende atmosfære til tross for at lokalet var helt tomt da jeg kom, men veldig pratsom og hyggelig betjening uansett. Fikk litt følelsen av at dette ikke er et sted man sitter lenge og lunsjer, men bare er raskt innom ettersom tempoet og energinivået var såpass høyt.

Hun kunne ikke lenger servere vanlig øl pga noe tillatelser som manglet, men hadde en god lettøl. Tror generelt ikke butikken går så bra - de kunne ikke ta cash, da de ikke hadde veksel i kassa pga alt gikk til utgifter, samtidig ba hun kunder om å betale cash pga høye gebyrer på kort... Januar er nok ikke en god måned å drive et lite sted som dette i CPH.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, LaLaBolstad
TripSlice2014, Ejer på Slice of San Francisco, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2020

Hi

Thank you for naming the most important factors first- Good food, good value, good prices.

Customers come in unpredictable waves and the place fills up fast. Everyone is welcome to enjoy their homemade meal at their own pace. Lots of fun and good energy in this place! :)

The pros and cons of owning a café for seven years are what they are and it all balances out in the end.
All I know is that when I go home every evening, I'm a very happy woman.

Miri/Owner SOSF

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte stedet etter anbefaling fra TripAdvisor, og heller ikke vi ble skuffet. Utrolig trivelig betjening/driver som balanserte servering, matlaging og small talk på en god måte. Maten kom kjapt, smakte friskt og godt og i rikelige mengder.
Lokalet passer best til små grupper.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, danfrodej
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Meg og min familie bestilte 3 Quesadillas og 1 Combo platter, alt sammen kom veldig raskt, og det smakte kjempegodt! Bra pris, ekstremt hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, adrianalmen
Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Veldig god lunsj! Vi stoppet for en kjapp lunsj! Maten var upåklagelig. Trivelig servitør. Glutenfrie alternativer for de dom trenger det

Dato for besøk: april 2019
Takk, yngvart2018