3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
eDreamsUSD 152
getaroom.comUSD 169
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell rett ved Tivoli. Hyggelig og hjelpsom betjening. God frokost, romslig værelse. Flott med sykkelutleie på hotellet. Hadde to sykler til barn, som passet mine døtre på 130 og 150 cm. Eneste negative var at det ikke var aircondition på rommet. Måtte ha åpne vinduer ut i gaten, som var ganske trafikert og bråket.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, hildeo200
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tusind tak for en fin anmeldelse.

Sommeren har været helt unaturligt varmt, hvilket selvfølgelig har skabt nogle lidt andre forhold, end vi har været vant til. Jeg forstår, at det har været lidt varmt på de værelser, der ikke har air condition, og da vi har været fuldt booket hele sommeren, har muligheden for at opgradere til værelser med air condition desværre heller ikke været til stede.

Dog er jeg glad for, at I trods varme dage nød jeres ophold i København og særligt på Absalon Hotel. Jeg håber meget, vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage i nærmeste fremtid.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Stedet har et imøtekommende og samtidig stilig interiør. Flotte rom med svært gode senger, lite støy fra andre rom. Vi ble servert en svært god frokost av personale som var like hyggelig, blide og imøtekommende som sine kollegaer i resepsjonen. Det eneste som trekker ned er at vi hadde rom uten aircondition på en svært varm natt. Kan likevel anbefale stedet og kommer til å dra tilbake ved en senere anledning

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, meretek_13
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Tusind tak for at dele jeres oplevelse med os.

Jeg er rigtig glad for at læse jeres positive anmeldelse, og det lader til, I har haft et skønt ophold hos os med upåklagelig service.

Hvis vejrudsigten er lige så god næste gang, I skal besøge os, anbefaler jeg at booke et superior room, da disse er indrettet med air condition. Husk at der er ekstra benefits ved at booke direkte, såsom Concept24, rabat på parkering samt bedre afbestillingsbetingelser.

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen!

Anmeldt 22. juli 2018

Jeg har bodd på Absalon før og kommer til å bo her igjen. Hotellet ligger like ved Hovedbanegården og en har dermed lett tilgang til tog, Tivoli og sentrum. Trivelig personal, lekker innredning, rent bad, gode senger og tipp topp frokost - alt hva en trenger for en fin helg i herlige København. Dersom du bestiller "lite rom", så bør du være klar over at det er veldig lite. Det er utfordrende å finne plass til to kofferter. Jeg er heller ikke stor tilhenger av tepper på gulv, dette finnes i alle korridorer.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ReiseAnette
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Tak for en fin anmeldelse.

Jeg er glad for at høre, at vi er dit foretrukne hotel i København og glæder mig over, at du planlægger at vende tilbage.

Lad os endelig vide per mail, hvis du har specifikke ønsker til dit næste ophold. Husk, der er ekstra benefits ved at booke direkte såsom Concept24, 30 % rabat på parkering samt bedre afbestillingsbetingelser.

Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening og flotte rom. Med 2 barn var rommet stort og fint. God frokost. Beliggenhet med tanke på Tivoli var veldig bra. Tvers gjennom Sentralbanestasjonen og du er ved sideinngang til Tivoli.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 29leifm
Christina S, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2018

Tak for jeres rigtig fine anmeldelse.

Det er en fornøjelse at læse, at I til fulde nød hotellets centrale placering. Tivoli er altid en sikker vinder med børnene, og når man kan købe billetter i receptionen og dermed springe køen over, bliver det næsten ikke mere bekvemt.

Jeg håber, vi er jeres foretrukne hotel, næste gang I kommer til København!

Anmeldt 26. november 2017

Hotellet ligger veldig sentralt iforhold til hovedsentralbane stasjonen. Tok oss få minutter fra toget å gå bort til hotellet. Kjempegod frokost med godt utvalg og veldig god plass. God service i resepsjonen. Litt små rom.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Bente1969
Jonathan C, Front Office & Guest Relations Team på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2017

Tak for en flot anmeldelse.

Det er skønt at høre, at havde et dejligt ophold med os i København. Vores morgenmadsbuffet har helt sikkert noget for alle; lige fra dansk wienerbrød til frisk frugt og grøntsager, diverse slags pålæg mv. Herligt, at den faldt i god jord!

Vi håber, I vender tilbage fremover. Husk at I kan finde detaljer på alle vores rum på absalon-hotel.dk for at finde det, der passer til lige netop jeres ønsker.