4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
eDreamsUSD 180
getaroom.comUSD 169
Anmeldt 29. juli 2020

Innfallstur til København fordi tur til Spania og Scotland var avlyst pga corona.
Pga svak Norsk krone oppleves det som dyrt i København. Norske priser og vel då det nå også på mat og drikke. Dette gjør at det blir en stund til vi vil velge København som turmål.

1  Takk, 847dagd
Joyce Ausan-Louv, Guest Services / Front Office på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Thank you for sharing with us the feedback about your trip here in Copenhagen and although it was an alternate destination, we are glad you have chosen to stay with us and we hope you had a great time after all.

We do look forward for another opportunity to accommodate you once again, whenever you come back to Copenhagen.

Until then, I wish you an extended lovely summer.

Sincerely,

Anmeldt 21. februar 2020

Vi reiser med pakkereise med dfds båt og overnatter på Absalon hotell.
Vi var veldig fornøyde med vårt opphold der, de er svært serviceminded, hyggelige! Hotellet var rent , noe støv på rommet men eller var det for det meste ok. Hotellet ligger 5 min fra tivoli i København, og har det meste rundt av restauranter og supermarked.
Jeg anbefaler dette hotellet! Et godt valg!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, lenevb83
AbsalonHotel, Guest Relations Officer på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Tak for en værdifuld og flot anmeldelse! Jeres anbefalinger gør mig stolt og taknemmelig - og endnu gladere er jeg for at læse, at I havde et helt fantastisk ophold hos os i hjertet af København. Vi håber at se jer tilbage snart igen.

Med venlig hilsen,

Anmeldt 20. februar 2020

The best hotell. Medarbeidere var hyggelig og imøtekomme. Rommene var rene og nydelig interiør. Det var Koselig sted
og avslappende stemning. Vi har god mine fra Absalon hotell. Vi ønsker å komme tilbake neste ferien.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, samsam193

Mange tak for den fine anmeldelse. Det er altid dejligt at høre, når vores gæster har haft et godt ophold.

Vi glæder os til at byde velkommen tilbage.

Med venlig hilsen

Anmeldt 19. desember 2019

Utmerket beliggenhet ved hovedjernbanestasjonen, meget vennlig personale i resepsjon og i frokostsal, god frokost med greit utvalg, stille rom oppover i etasjene, bra oppbevaring av bagasje, bra nisjebutikker i Istedgade,Vesterbrogade og koselige Værnedamsvej.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, anordm650942
JonathanCstravels, Assistant Front Office Manager på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2019

Tusind tak for at dele din gode oplevelse hos os, vi er utroligt glade for at du har kunne mærke vores venlighed hos personalet.

Vi prøver hver dag at være en lille smule bedre end dagen før, så hvis du har noget vi kunne gøre bedre til næste gang, vil vi meget gerne høre fra dig på vores mail eller direkte til mig på afomy@absalon-hotel.dk

Vi ser frem til at have dem på besøg igen og ønsker dem et godt nytår.

Kærlig hilsen
Jonathan S. Clausen
Assistant Front Office Manager

Anmeldt 4. desember 2019

Et veldig hyggelig hotell hvor en føler seg hjemme. Fine rene rom. Hyggelig resepsjon, fin frokostsal med et godt utvalg av alt en trenger. Hotellet ligger rett ved Hovedbanegården, som ligger bare tre stasjoner fra flyplassen.
Et godt hotell å komme til. Vi har vært her flere ganger, og har alltid vært fornøyde.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, PHR675