Gratis avbestilling frem til 12.08.21
Agoda.com
FindHotel
getaroom.comUSD 144
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på fire som booket Absalon hotel i København. Det ble bare en natt på hotellet, men vi kommer gjerne tilbake.

Hotellet ligger veldig sentralt plassert, med kort vei til både Hovedbanegården (knutepunkt for tog/bane) og tivoli. Rett i nærheten finner man også koselige restauranter.

Personalet er veldig hyggelige og hjelpsomme, og rommene er flotte og fargerike, i motsetning til den «skandinaviske stilen» som du finner mange steder. Stoffer fra Designers Guild setter sitt preg på både rom og i fellesareal.

Vi hadde booket et superior-rom og et standardrom, men var heldige å få det ene oppgradert, slik at begge rommene lå ved siden av hverandre. Selv om våre barn er voksne var det en fin gest. På rommet fantes kjøleskap og Nespresso-maskin. Rommet var pent, men dessverre var det noen veldig synlige flekker på teppene, som gjorde at det ikke føltes så rent. Gode senger og sengetøy.

Frokostrommet var også veldig fint. Vi likte asjettene og koppene veldig godt. Tydelig at de har sans for detaljer. Selve frokosten opplevdes litt kaotisk, man ble gåendes og «stange» litt. Ikke så stor buffe, men til gjengjeld mye godt. De små wienerbrødene var nydelige, og det fantes også pannekaker og annen varmmat. Morsomt at «Gammel Dansk» også var tilgjengelig. Det var også mulighet for å ta med frokosten ut i bakgården, som også så veldig hyggelig ut.

Generelt kan dette hotellet absolutt anbefales. Det var nok litt eldre enn jeg hadde trodd, og også mindre, men med massevis av sjarm.

1  Takk, LineH79
Joyce Ausan-Louv, Guest Services / Front Office på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Thank you for choosing to stay with us together with your family and for sending us your feedback regarding your recent stay.

It warms my heart to know that you enjoyed every single aspect of your Absalon experience. From the hotel's location, breakfast, the rooms and even the cozy courtyard. We are delighted we were able to extend a small treat of room upgrade to your family.

We would definitely be happy to welcome you back. Our dedicated staff not only serve, but they serve with their hearts. They would be delighted that their hard work paid off and made your stay truly memorable.

Looking forward on your next visit.

Sincerely,

Anmeldt 29. juli 2020

Innfallstur til København fordi tur til Spania og Scotland var avlyst pga corona.
Pga svak Norsk krone oppleves det som dyrt i København. Norske priser og vel då det nå også på mat og drikke. Dette gjør at det blir en stund til vi vil velge København som turmål.

1  Takk, 847dagd
Joyce Ausan-Louv, Guest Services / Front Office på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Thank you for sharing with us the feedback about your trip here in Copenhagen and although it was an alternate destination, we are glad you have chosen to stay with us and we hope you had a great time after all.

We do look forward for another opportunity to accommodate you once again, whenever you come back to Copenhagen.

Until then, I wish you an extended lovely summer.

Sincerely,

Anmeldt 21. februar 2020

Vi reiser med pakkereise med dfds båt og overnatter på Absalon hotell.
Vi var veldig fornøyde med vårt opphold der, de er svært serviceminded, hyggelige! Hotellet var rent , noe støv på rommet men eller var det for det meste ok. Hotellet ligger 5 min fra tivoli i København, og har det meste rundt av restauranter og supermarked.
Jeg anbefaler dette hotellet! Et godt valg!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, lenevb83
AbsalonHotel, Guest Relations Officer på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Tak for en værdifuld og flot anmeldelse! Jeres anbefalinger gør mig stolt og taknemmelig - og endnu gladere er jeg for at læse, at I havde et helt fantastisk ophold hos os i hjertet af København. Vi håber at se jer tilbage snart igen.

Med venlig hilsen,

Anmeldt 20. februar 2020

The best hotell. Medarbeidere var hyggelig og imøtekomme. Rommene var rene og nydelig interiør. Det var Koselig sted
og avslappende stemning. Vi har god mine fra Absalon hotell. Vi ønsker å komme tilbake neste ferien.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, samsam193

Mange tak for den fine anmeldelse. Det er altid dejligt at høre, når vores gæster har haft et godt ophold.

Vi glæder os til at byde velkommen tilbage.

Med venlig hilsen

Anmeldt 19. desember 2019

Utmerket beliggenhet ved hovedjernbanestasjonen, meget vennlig personale i resepsjon og i frokostsal, god frokost med greit utvalg, stille rom oppover i etasjene, bra oppbevaring av bagasje, bra nisjebutikker i Istedgade,Vesterbrogade og koselige Værnedamsvej.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, anordm650942
JonathanCstravels, Assistant Front Office Manager på Absalon Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2019

Tusind tak for at dele din gode oplevelse hos os, vi er utroligt glade for at du har kunne mærke vores venlighed hos personalet.

Vi prøver hver dag at være en lille smule bedre end dagen før, så hvis du har noget vi kunne gøre bedre til næste gang, vil vi meget gerne høre fra dig på vores mail eller direkte til mig på afomy@absalon-hotel.dk

Vi ser frem til at have dem på besøg igen og ønsker dem et godt nytår.

Kærlig hilsen
Jonathan S. Clausen