“Nydelig mat og hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Llama Restaurante & Bar

Llama Restaurante & Bar
Vurdert som nr. 169 av 2 829 Restauranter i København
Kjøkken: Søramerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Llama i romjulen etter å ha fått stedet anbefalt av en venn. Det var en veldig hyggelig opplevelse, med fantastisk mat og sjarmerende betjening! Vi bestilte family menu, en niretters meny til deling. Mye spennende mat som vi ikke ellers hadde smakt, men som overrasket svært positivt.

Det eneste vi har å bemerke er at de tok godt betalt for springvann. Ellers herlig opplevelse som vi gjerne gjentar!

Takk, Eline V

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig matopplevelse i autentiske lokaler. Maten, vinen og servicen var veldig god.
Maten og stedet bør oppleves!

Takk, 405hansn
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var helt sinnsykt god!
Mexicansk tapas :)
Mange små retter, en opplevelse for smaksløkene.
I loved it!!
Anbefales!

Takk, 901cathrinef
Anmeldt 3. august 2018

Her må du prøve deres tastingmeny. De var veldig behjelpelige med å modifisere noen av rettene. Jeg ba for eksempel om å bytte ut Duroc-gris med sellerirot "al pastor" da jeg syntes det hørtes mer uvanlig ut, og angrer ikke. Det ble høydepunktet for meg! Det andre høydepunktet var den første retten, tostada med ertemojo og urter. Men alt er kjempegodt, særlig hvis du er glad i koriander! Vi likte dessuten at det gikk litt tid mellom rettene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Erik A
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestitle bord i siste liten og fikk plass på deres "spisebar", som viste seg å være et lang bord der flere gjester sitter ved siden av hverandre. Restauranten serverer tapas, noe som passet bra inn i den sosiale og litt høylytte atmosfæren. Vi spiste en 8-retters meny, også vegetarversjonen, og vat svært fornøyde med maten! Drinkene var utrolig gode. Jeg vil anbefale stedet for drinker. Servicen er god og lokalet er veldig fint.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mathildebouyssou

Reisende som så på Llama Restaurante & Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Llama Restaurante & Bar? Del dine erfaringer!