“Fantastisk sted, ypperlig mat”
Anmeldelse av Llama Restaurante & Bar

Llama Restaurante & Bar
Vurdert som nr. 153 av 3 170 Restauranter i København
Kjøkken: Søramerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Jeg har vært her to ganger, og stedet har bare helt vilt god mat! Du velger 3-4 retter, og ingen har noen gang skuffet. Det er et perfekt sted og ta med vennene sine for å imponere! Servicen er alltid Bra og stedet er flott designet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Daria Z

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Denne restauranten kan virkelig anbefales på det sterkeste! Vi ble møtt av en kjempe blid og koselig kelner, og fikk god hjelp til å velge blant de spennende rettene. Det ble mange nye og magiske smaksopplevelser i flotte omgivelser! Kult, intimt og veldig koselig!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 883maritd
Anmeldt 16. juli 2019

Helt fantastisk mat og service! Anbefaler alle å ta turen for å utforske både mat og drikke. Gode drinker!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Therhell
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Helt topp restaurant med en bar med spennende cocktails. Maten var nydelig , mesteparten gikk i ceviche med deilig fisk og friske smaker . Lydnivået i restauranten er tildels meget høy , men det glemmer man etterhvert som mat og drikke tar over sansene. Anbefaler en tur hit !

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 13. mai 2019

Hektisk og livlig restaurant, men man får personlig og god service! Maten er god, men den kom litt i skyggen av de gode cocktailene. Vi startet med den beste pisco-sour-drinken . Vi gikk for den 8 retters anbefalingen. Noen var mindre spennende, men alt godt. Er ikke noe dessertmenneske, men den vi fikk, noe is-liknende var kjempegod. Anbefaler å komme sent, så kan man gli over i kul diskostemning etter hvert.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, elma06

Reisende som så på Llama Restaurante & Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Llama Restaurante & Bar? Del dine erfaringer!