“Her ordner de opp”

Vurdert som nr. 367 av 2 876 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Det er andre gang jeg besøker dette stedet. Tomatsuppen ble raskt servert og var velsmakende. Så glemte desverre personalet å servere oss hovedreten. Vi måtte vente i nesten to timer. Når de ble gjort oppmersomme på dette tilbød de oss at vi ikke skulle betale for maten. Det ble servert både unghøne, biøff og steak. Alt var utrolig godt. En kelner var uheldig og veltet vinflaske og glass over to av gjestene. Servitøren løste dette med at vi skulle ikke betale for måltidet inkl vin. Hun laget også en rekvisisjon til et renseri. Proft håndtert når uhellet var ute. Vi kommer gjerne igjen

1  Takk, 464geirf

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Veldig trangt da det var full restaurant og fikk et inneklemt bord for 2. Tok litt tid før vi fikk bestilt. Men, rask levering. Burgeren var veldig god. Den vanlige Chipsen var fantastisk god. Trøffelchipsen var himmelsk. Bør prøves!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 24lailad
Anmeldt 13. september 2017

Tidlig opp og på jakt etter bra sted for frokost. Vi er en stor gjeng og Royal Bistro passer oss perfekt. Herlig frokost og proffe servitører.

Dato for besøk: april 2017
Takk, petter eilert s
Anmeldt 13. august 2017

Da vi kom inn plasserte servitøren oss ved et bord som ga utsikt mot gaten, samt utover restauranten. Jeg bestilte helstekt oksecuvette, min kone og sønn bestilte piggvar, begge rettene var velsmakende og passelig stekt. Hyggelig og uformell atmosfære, absolutt å anbefale. Mye mat for pengene.

Dato for besøk: august 2017
Takk, kurtis60
Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

Bistro Royal er ligger på Kongens Nytorv, og har dermed perfekt plassering for slitne shoppingbein eller om du trenger en matbit før du skal en tur i teatret.
Restauranten er en del av Madklubben-kjeden som har flere spisesteder i København. Menyen er relativ enkel. Vi var der til lunsj, og spiste ribbesteg-sandwich, som blir en slags dansk julemiddag i burgerformat. Mat og drikke kommer raskt på bordet, servicen er på et minimum. Men det smaker godt, og selv om måltidet er raskt unnagjort, sitter jeg igjen med en god helhetsfølelse.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Espen A

Reisende som så på Bistro Royal, så også på

Har du vært i Bistro Royal? Del dine erfaringer!