“Stor skuffelse. Ferdig produsert”
Anmeldelse av BollyFood

BollyFood
Få mat levert
Vurdert som nr. 332 av 2 842 Restauranter i København
Kjøkken: Indisk
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Stor skuffelse. Ferdig produsert indisk. Smakløst, veldig fett og kremet. Naanbrødet var tørt og hardt, helt klart ikke ferskt. Servicen var supertreg. Var bare en som «kunne jobbe» på en så stor restaurant fungerer ikke. Veldig dyrt for mat som er laget i storproduksjon.

Takk, TorillMyr

Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

En koselig og rustikk restaurant. Perfekt for et uformelt måltid. God mat. Hyggelig betjening. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2019
Takk, Svanhild L
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Svingte innom på sightseeing tur med sykkel og reserverte et par timer på forhånd. Egentlig fullt, men de lurte oss inn i forkant av noen. Artig lokale i enkleste sort bygning...skur, men likevel sjarmerende og fin stemning. Ung betjening fra mange land som tydelig hadde det gøy sammenligne skapte god stemning. God mat, butter chicken anbefales!

1  Takk, TrondL43
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og drinker, hyggelig personale og god atmosfære! Butterchicken som blir servert her, er den beste jeg noen gang har smakt!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Iko27
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat, kul beliggenhet, ekstremt blid betjening. Anbefales på det varmeste! Vi spiste chichen masala og veganlegg curry. Begge rettene gode og sterke. Fin uteservering med blanding av fortauscafe og lounge av eur-paller med persisk teppe. Bra cocktailmeny og hvis man ikke ønsker full middag var det mulig å nyte småretter og drinker. Kult sted!!!

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, Siddiselin

Reisende som så på BollyFood, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i BollyFood? Del dine erfaringer!